kokemuksia polkupyörän kuljetuskärryistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hankinnassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me tilattiin viime kesänä hollannista Croozer kid for 2 -kärryt ja tosi tyytyväinen olen ollut. Lasku tais tulla sähköpostiin ja kun maksu oli kirjautunut niitten tilille, lähti kärryt meille. Reilu viikko kesti siitä kun tein tilauksen netissä siihen, että kärryt tuotiin kotiovelle ja hinta oli kuitenkin huomattavasti halvempi, kuin täältä ostettuna.
Meillä on nuo kärryt olleet käytössä koko ajan, nyt talvella tosin ihan työntökärryinä, ja en muuhun vaihtais! (kavereilla olen nähnyt ja kokeillut eri merkkisiäkin)

www.net-shop.nl oli osoite, josta tilattiin :)

Muistatko oliko laskussa viitenumeroa? Meidän sähköpostiin tullessa laskussa ei ollut tilimumeroa. Laitoin viestikenttään tilausnumeron.
Nyt on kulunut 2 päivää eikä ole tullut tilausvahvistusta.

[QUOTE="mie";23459252]Me tilattiin viime kesänä hollannista Croozer kid for 2 -kärryt ja tosi tyytyväinen olen ollut. Lasku tais tulla sähköpostiin ja kun maksu oli kirjautunut niitten tilille, lähti kärryt meille. Reilu viikko kesti siitä kun tein tilauksen netissä siihen, että kärryt tuotiin kotiovelle ja hinta oli kuitenkin huomattavasti halvempi, kuin täältä ostettuna.
Meillä on nuo kärryt olleet käytössä koko ajan, nyt talvella tosin ihan työntökärryinä, ja en muuhun vaihtais! (kavereilla olen nähnyt ja kokeillut eri merkkisiäkin)

Welkom bij Smits Westelaken Handelsonderneming VOF oli osoite, josta tilattiin :)[/QUOTE]

Yhteistyössä