Kokemuksia pikkulasten aurinkovoiteista

Moi, ostin puolitoistavuotiaalleni apteekista Eucerin Junior merkkistä aurinkovoideta joka perustuu fysikaaliseen suojaan. Olen laittanut lähinnä käsivarsiin ja jalkoihin kun on ollu vaan lyhythihanen ja shortsit sekä niskaan ja korviin jos ollaan oleiltu paljon ulkosalla porotusaikaan. Tietty myös vaatteilla oon suojannut muut paikat. Hyvin on sopinut myös atoopikolle. Reilun kerroksen olen laittanut.
 
kuin myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 12:47 kookos kirjoitti:
Moi, ostin puolitoistavuotiaalleni apteekista Eucerin Junior merkkistä aurinkovoideta joka perustuu fysikaaliseen suojaan. Olen laittanut lähinnä käsivarsiin ja jalkoihin kun on ollu vaan lyhythihanen ja shortsit sekä niskaan ja korviin jos ollaan oleiltu paljon ulkosalla porotusaikaan. Tietty myös vaatteilla oon suojannut muut paikat. Hyvin on sopinut myös atoopikolle. Reilun kerroksen olen laittanut.
Näin myös meillä!
 
Eucerinin lisäksi apteekista löytyy Louis Widmerin "kids" kertoimella 25, joka on todella hyvä. Käytin sitä itse myös raskausaikana kun en halunnut kemikaaleja elimistööni. Siinä siis fysikaalinen suoja. Hinta n. 15 euroa. Voi laittaa 6 kk alkaen.
 
Paavo-Riikka
Ja laiska taas ilmoittautuu... Meillä Eucerinin lisäksi ostettu koko perheen käyttöön LV:n suihke suojakertoimella 15 ja fysikaalinen suoja vaan. On vähän helpompi lisäillä sitä päivän mittaan, kun ei oo ihan niin "tönkköö". Meillä ainakin poika juoksee karkuun minkä kerkee, kun näkeekin rasvapurkin. Alle aamuisin tietty toi Eucerin, mutta sitten tarpeen mukaan lisäillään tota suihketta.
 
Etelänmatkaajat
Ollaan jo kahtena kesänä reissattu etelän aurinkoon, ja kummallakin
kerralla on mukana ollut Lorealin kids 50+ aurinkorasvaa.
Kertaakaan ei lapsi ole palanut ja kuumin aika pidetty tietenkin pois auringosta. Hyvin toimi meillä. Lapsi nyt 2 v.
 

Yhteistyössä