Kokemuksia Pediped-ensikengistä?

kaalimaan vartija

Aktiivinen jäsen
24.02.2008
7 518
3
38
Tytölle etsin kesäksi kenkiä ja löysin netistä Pediped-kengät. Aivan ihania ovat, mutta onko kenelläkään kokemuksia että miten hyvät / huonot ovat oikeasti käytännössä. Mua eniten mietityttää toi ohut nahkainen pohja.....
Tässä linkki vielä.....
http://www.bebes.fi/kauppa/index.php?cPath=24_52

Ostin viime keväänä Pediped-kengät (valkoiset Oliviat) tyttärelleni ensikengiksi ja olen ollut erittäin tyytyväinen hankintaani. Meillä kengät olivat vain sisäkäytössä. Tyttäreni tykkäsi aivan valtavasti kengistään, eikä olisi millään suostunut jättämään niitä pois käytöstä, vaikka ne alkoivat jo painaa peukkuvarvasta. Etsin kuumeisesti XL-kokoisia Pediped-kenkiä, joita joskus on valmistettu, mutta niitä ei saa enää edes valmistajan nettisivustojen kautta. Voin suositella lämpimästi!
Ajattelin tilata nyt 1 v 8 kk pitkänhuiskealle lapsellemme suoraan valmistajalta uudet kengät, niin tyytyväinen siis olin ;)

Moi
Meillä on pojalla menossa toiset Pediped-kengät, nyt mallia Dylan. Oikein hyvät kengät ovat sisäkäytössä esim. kerhossa ja juhlissa. Ulkona ei ole niitä pidetty, menisivät minusta pilalle siellä pohjista. Ne on helppo laittaa jalkaan, eivätkä ne lapsesta varmaankaan juuri tunnu kengiltä, vaikka varmasti tukevoittavat hapuilevaa kävelyä. Ihan hyvin ne myös pitävät liukkaalla lattialla, paremmin kuin jarrusukat. Molemmat kengät ovat saaneet muilta paljon ihailua ja hiplausta! Laadukkaan näköiset ja ihanan taipuisat ja pehmeät, suosittelen!

Yhteistyössä