Kokemuksia paloauto / fantasy bus kerrossängyistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppiä

Vieras
Te joilla ko. sänky löytyy, mitä maksoitte ja onko ollu rahan arvoinen? Eli ovatko lapset tykänneet nukkua, onko ollut kuinka pitkäikäinen jne?

Mietin itse, että kannattaisiko kuitenkin satsata sellaiseen kerrossänkyyn, josta sängyt saa erilleenkin... vaikka tällanenkin olis just nyt kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no aika lyhytikäinen taitaa sellainen sänky olla!

No sitä just mietin...

kun toinen vaihtoehto olis esim. se Roope-Riikka, mikä olis jatkettava+että siitä sais sängyt erilleen. Niin jotenkin tuntuu, että kannattaisko se muutaman satasen enemmän kuitenkin sijoittaa siihen. Vaikka toi auto oliskin lapsista aivan "ehana" :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no aika lyhytikäinen taitaa sellainen sänky olla!

No sitä just mietin...

kun toinen vaihtoehto olis esim. se Roope-Riikka, mikä olis jatkettava+että siitä sais sängyt erilleen. Niin jotenkin tuntuu, että kannattaisko se muutaman satasen enemmän kuitenkin sijoittaa siihen. Vaikka toi auto oliskin lapsista aivan "ehana" :D

Ostaisin ennemmin sen Roope-Riikan, säästät siinä kun ei tarvi kohta ostaa taas uutta sänkyä.

Meijän poika sai 3vee sen paloautosängyn. Hetken se oli mieluisa, mutta hyvin pian meni vaihtoon. Ei tykännyt nukkua niin matalalla ja kyllä se olikin aika patjamainen peti. Itse en tykännyt siitä yhtään...petaus, siivous.

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen harm.:
Meijän poika sai 3vee sen paloautosängyn. Hetken se oli mieluisa, mutta hyvin pian meni vaihtoon. Ei tykännyt nukkua niin matalalla ja kyllä se olikin aika patjamainen peti. Itse en tykännyt siitä yhtään...petaus, siivous.

Muoks. Luin huonosti. meillä ei ollut kerrossänky.

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen harm:
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen harm.:

Muoks. Luin huonosti. meillä ei ollut kerrossänky.

No mutta tossa kerrossängyssähän on kans tosi matalalla se alasänky...

Kerrossänky meilläkin hakusessa, ja tuo paloautoromotus jäi pois laskuista jumalattoman kokonsa ja painonsa ansiosta. Taidan päätyä perussänkyyn, Sotkassa oli ihan kiva perusmalli, ei liian korkea ja hintakin huokea.

Me päädyttiin Unipuun kerrossänkyyn. Ostettiin kokonainen käytettynä, nyt kaytössä pelkkä pikkuparvi ja kun kuopus kasvaa, kootaan kokonaiseksi kerrossängyksi. Meillä ratkaiseva kriteeri oli se, että kun esikoinen menee kouluun, hän tuskin enää nukkuisi kovin mielellään autosängyssä..

Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
Kerrossänky meilläkin hakusessa, ja tuo paloautoromotus jäi pois laskuista jumalattoman kokonsa ja painonsa ansiosta. Taidan päätyä perussänkyyn, Sotkassa oli ihan kiva perusmalli, ei liian korkea ja hintakin huokea.

Millanen sotkan sänky? Hinta?

Olen nyt katsellut paria sänkyä ja haluaisin nimenomaan sellaisen joka ei olis aivan kauhean korkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Me päädyttiin Unipuun kerrossänkyyn. Ostettiin kokonainen käytettynä, nyt kaytössä pelkkä pikkuparvi ja kun kuopus kasvaa, kootaan kokonaiseksi kerrossängyksi. Meillä ratkaiseva kriteeri oli se, että kun esikoinen menee kouluun, hän tuskin enää nukkuisi kovin mielellään autosängyssä..

Jostain syystä tää unipuu ei iske yhtään :/

Saako siinä kunnon turvalaidan myös alasänkyyn?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:

Millanen sotkan sänky? Hinta?

Olen nyt katsellut paria sänkyä ja haluaisin nimenomaan sellaisen joka ei olis aivan kauhean korkea.

Olikohan alle 350?. Kato sotkan sivuilta, sieltä näkkee.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Kyllä siihen saa laidan.

Ok, kiitti :) Toki useimpiin varmaan saa, mutta olen vaan nähnyt tosta unipuusta ainakin 99% sellasia kuvia, joissa alapetissä ei ole lisälaitaa. Meillä siihen on menossa tosi pieni jäppinen, joten laita on pakko olla ja ei viitsis ite tee-se-itse virityksiä alkaa laittamaan :D

Meillä kans tuo sotkan sänky ja oisko ollut jossain siinä 300-350 ja on ihan tukevan oloinen sänky. itse kans ajattelin, että menee sitte pidempäänkin.

http://www.sotka.fi/tuotteet.php?t1=1&etsittava=kerross%E4nky
tuossa linkkiä

Yhteistyössä