Kokemuksia Oulaskankaasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietiskelijä

Vieras
Eli otsikko jo kertoo, että kaipailisin kokemuksia Oulaskankaalla synnyttäneiltä. Kaikki tieto/palaute on tervetullutta. Joskus joku on puhunut, että ko. paikka olisi heinäkuun kiinni, olisiko tästä jollain tarkempaa tietoa?

Syy, miksi asiasta kyselen on se, että mun "kuuluisi" synnyttää OYS:ssa mut kokemukset ei sieltä oo ihan parhaimmat ja siksi olen alkanut pohtia hieman pidemmän matkan ajamista Oulaskankaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijä;10849905:
Eli otsikko jo kertoo, että kaipailisin kokemuksia Oulaskankaalla synnyttäneiltä. Kaikki tieto/palaute on tervetullutta. Joskus joku on puhunut, että ko. paikka olisi heinäkuun kiinni, olisiko tästä jollain tarkempaa tietoa?

Syy, miksi asiasta kyselen on se, että mun "kuuluisi" synnyttää OYS:ssa mut kokemukset ei sieltä oo ihan parhaimmat ja siksi olen alkanut pohtia hieman pidemmän matkan ajamista Oulaskankaalle.

Hei!

Itse olen oyssissa synnyttänyt ja kokemuksia on sieltä ja täältä työn puolesta. Ehdottomasti oys on huom! minun mielestä parempi vaihtoehto, jos jotain "ongelmia" tulee/on pienokaisen synnyttyä, paras hoito on heti lähellä. Tämä siis vaan minun mielipide, jonka aika pitkälle määrittää työni.