Kokemuksia ns. vapaasta suhteesta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
another vierailija
Kertoisitko että mikä sinut saa kirjoittelemaan meistä kirjautuneista kaikkea paikkansapitämätöntä juttua?

Onko joku loukannut sua jotenkin vai mistä on kyse?
No ei ehkä kannata edes kommentoida joihinkin "håmå" etc-juttuihin. Ohittaa tommoset viestit. Saavat vaan energiaa kun niihin jotain kommentoi. Itte en ottas ees loukkaavana tuollaisia ihan tyhjiä heittoja.

Eli palattaisko siihen vapaaseen suhteeseen, minua nimenomaan kiinnostaisi tietää, että miten se toimi ja mitä se käytännössä tarkoitti. Siis vähän tarkemminkin kuin että "hienosti meni". Kuinka kauan tuo suhdemuoto jatkui jne...
 
vierailija
No ei ehkä kannata edes kommentoida joihinkin "håmå" etc-juttuihin. Ohittaa tommoset viestit. Saavat vaan energiaa kun niihin jotain kommentoi. Itte en ottas ees loukkaavana tuollaisia ihan tyhjiä heittoja.

Eli palattaisko siihen vapaaseen suhteeseen, minua nimenomaan kiinnostaisi tietää, että miten se toimi ja mitä se käytännössä tarkoitti. Siis vähän tarkemminkin kuin että "hienosti meni". Kuinka kauan tuo suhdemuoto jatkui jne...
lispöötti saa itse energiaa kun trollit "ihailee"
se elää niiden huomiosta
 
No ei ehkä kannata edes kommentoida joihinkin "håmå" etc-juttuihin. Ohittaa tommoset viestit. Saavat vaan energiaa kun niihin jotain kommentoi. Itte en ottas ees loukkaavana tuollaisia ihan tyhjiä heittoja.

Eli palattaisko siihen vapaaseen suhteeseen, minua nimenomaan kiinnostaisi tietää, että miten se toimi ja mitä se käytännössä tarkoitti. Siis vähän tarkemminkin kuin että "hienosti meni". Kuinka kauan tuo suhdemuoto jatkui jne...
Kyllä trollejakin täytyy välillä huomioida. He ovat ilmeisesti noita mun omia pikku paskakärpäsiä jotka ovat pörränneet perässäni jo vuosia.❤
 

Yhteistyössä