Kokemuksia ns. vapaasta suhteesta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En nyt jaksa noita piätön-juttuja, mutta eikö sulla lispe ole ollut ainakin suht. vapaa suhde? Ja mikä on sun suhdestatus nykyisin? Mieluummin kuulisin sulta itteltä kuin näitä höpinöitä.
 
En nyt jaksa noita piätön-juttuja, mutta eikö sulla lispe ole ollut ainakin suht. vapaa suhde? Ja mikä on sun suhdestatus nykyisin? Mieluummin kuulisin sulta itteltä kuin näitä höpinöitä.
Oli vapaa suhde, toimi hyvin, meillä ei ollut koskaan luotosta pulaa.
Vapaa suhde tarvitsee täyden luoton puolisoonsa.

Nykyään olen sinkku ja tykkään!❤

Olen melko palvelualtis puoliso, nyt hyysään täällä lapsia, kun ei ole miestä ketä palvella.:oops:
 
vierailija
Oli vapaa suhde, toimi hyvin, meillä ei ollut koskaan luotosta pulaa.
Vapaa suhde tarvitsee täyden luoton puolisoonsa.

Nykyään olen sinkku ja tykkään!

Olen melko palvelualtis puoliso, nyt hyysään täällä lapsia, kun ei ole miestä ketä palvella.
Kiitos vastauksesta. Eli eronne syy ei liittynyt sinällään vapaaseen suhteeseen?

Itse en voi käsittää, että vapaa suhde ihan oikeasti toimisi, ainakaan kovin kauaa. Mutta te olitte kuitenkin yhdessä vuosikausia, kai...
 
vierailija
Oot kyllä outo yhdistelmä Lis_petti. Nimi pitää kirjoittaa noin, koska muuten jää haaviin. Enkä siis sano tätä pahalla. Eli ihmissuhteissa olet kauhean liberaali etc. mutta sitten taas poliittisesti arvokonservatiivi. Hiukan outo yhdistelmä, joskaan ei kyllä niin poikkeuksellinen. Mutta luulisin, että elämäntyyliäsi ei oikein arvokonservatiivien parissa suvaittaisi... Mitäs ite sanot?

Niin, minulla ei ole mitään sitä vastaan miten ihmiset elelee kunhan ei toiselle aiheuteta harmia.
 
Oot kyllä outo yhdistelmä Lis_petti. Nimi pitää kirjoittaa noin, koska muuten jää haaviin. Enkä siis sano tätä pahalla. Eli ihmissuhteissa olet kauhean liberaali etc. mutta sitten taas poliittisesti arvokonservatiivi. Hiukan outo yhdistelmä, joskaan ei kyllä niin poikkeuksellinen. Mutta luulisin, että elämäntyyliäsi ei oikein arvokonservatiivien parissa suvaittaisi... Mitäs ite sanot?

Niin, minulla ei ole mitään sitä vastaan miten ihmiset elelee kunhan ei toiselle aiheuteta harmia.
Kertoisitko mikä elämäntyylissäni on sellaista mitä ei hyväksyttäisi?
 
No arvokonservatiivisessa yhteisössä ei hyväksytä seksiä avioliiton ulkopuolella, esimerkiksi. Mutta löyhemmissäkin tulkinnoissa ainakin vapoat suhteet ovat NO, NO....
Niin, en oikein osaa yhdistää politiikkaa ja osaa henkilökohtaisesta elämästäni.

En ole elänyt vapaassa suhteessa enää pitkään. Karvakuonoa en olisi suostunut jakamaan.:cool:
 
vierailija
No mutta nyt juttua siitä vapaasta suhteesta. Miksei voi olla vaan panosuhteita. Miksi on oltava "vapaa suhde". Vai tarkoittaako se sitä, että asutaankin yhdessä, mutta molemmat on vapaita myös sekstailemaan muiden kanssa?
 

Yhteistyössä