Kokemuksia ns. vapaasta suhteesta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On kokemusta. Eräs kumppani halussa vängen väkisten tehdä suhteesta avoimen. Hän kävi kyllä panemassa muita mutta mikä riita siitä syntyikään kun kävin itse treffeillä toisen kanssa :D Aivan älytöntä kaksinaismoralismia.

Kun asiaa tarkemmin katselee niin jokainen kumppani joka on ehdottanut vapaata suhdetta on kärsinyt mittavista itsetunto-ongelmista ja vapaa suhde on ollut näille keino kokea itsensä halutummaksi.

Tänä päivänä jos nainen ehdottaa "avointa suhdetta" niin juoksen karkuun ja kovaa.
 
vierailija
Olen vapaa tekemään mitä haluan niinkuin miehenikin, mutta en voisi kuvitellakaan panevani muita. Ällöttävä koko ajatus vieraista munista. Miehenikin sanoo, ettei tarvitse muita, toivoo, että meillä olisi enemmän aikaa panemiseen.
 
vierailija
Kai jollain on hyviäkin kokemuksia? Eikös täällä jotkut ole tämäntyyppisessä kuitenkin olleet. Roosaruusa? Lis_petti?

Mun oma kokemus on se, että jotkut miehet tätä usein ehdottelee. Ja sitten se tosiaan menee niin, että eivät itse kestä ajatusta että naisellakin on suhteita.
 
vierailija
Kai jollain on hyviäkin kokemuksia? Eikös täällä jotkut ole tämäntyyppisessä kuitenkin olleet. Roosaruusa? Lis_petti?

Mun oma kokemus on se, että jotkut miehet tätä usein ehdottelee. Ja sitten se tosiaan menee niin, että eivät itse kestä ajatusta että naisellakin on suhteita.
Lispöötti oli suhteessa ääptömän kanssa mut ei kestänyt sitä kun ääptön bylsi myös Eee le naa.
 
vierailija
Ehkei kuulu tähän ketjuun, mutta mulla on ollut sellaisia vakipanomiehiä. Ei samaan aikaan, vaan eri vuosina. Ei mitään seurustelusuhdetta heidän kanssaan, toki tiesin heistä paljon kun olivat suht. vakinaisia. Turvallista seksiä.
Itse olin sinkku ja nämä miehet olivat myös.
Soitto vaan ja mies tuli käymään. Ihan kuin pizzaa olisi kotiin tilannut ei tarvinnut vaan maksaa mitään. Pääkaupunkiseudulla täll. onnistuu tuskin missään pikkukaupungeissa.
 

Yhteistyössä