Kokemuksia ns. herkistä raskaustesteistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plussako

Vieras
Minulla on selvät raskausoireet, joten testasin ns herkällä raskaustestillä, mutta sain negan. Nyt kierron päivä 27 ja hedelmöittymisestä melkoisen varmasti olisi 10 päivää. Testi lupaa näyttää plussan 6-15 päivää hedelmöittymisestä. Tämä on mammaksi.fi verkkokaupan testi, jonka herkkyys pitäisi olla makkinoiden paras. Tulosta saattaa heikentää, että en ottanut aamupissasta ja puikko oli varmaan vähän kylmä vielä postin jäljiltä, mutta silti kysyn kokemuksianne näistä herkistä testeistä.

miks tehä testi jollai superherkällä? ku se voi kuitenki olla kemiallinen raskaus sit. mä tein kaupan normi testillä ja se plussas, kahen päivän päästä alkoi vuoto ja se oli siinä. ei se munasolu edes kerinny kiinnittyä. tein testin sinä päivänä ku menkat olis pitäny alkaa.
miks tehä aikasemmin? mä en tajuu...

Tein itse samalla testillä plussatestin 4 päivää kuukautisten oletetun alkamispäivänjälkeen. En edes yrittänyt aikaisemmin, koska siinä saa juuri sitten miettiä, että onkohan se tulos nyt oikea vai ei. Yritä uudestaan, kun kuukautisesi pitäisi alkaa. Sitten veressä pitäisi olla tarpeeksi istukkahormonia, jos olet raskaana.

Voihan se olla siitä, että jos on kylmä testi ollut, mut en oikein usko että vääristää tulosta silti puikon lämpötila(ellei nyt jäässä asti ole).
Itse tein tässä raskaudessa ClinicExclusive-testillä plussan jo 11vrk oletetun oviksen jälkeen, vaikka 2vrk myöhemmin tein toisella testillä negan. 14vrk oletetun oviksen jälkeen sitten oli apteekin omakin "hetiplussa".

Mä tein joskus aikoinaan herkän testin edellisenä päivänä kun menkkojen piti alkaa ja toisen sinä päivänä kun piti alkaa, kummatkin negoja. Mutta kun tein sinä samana iltana ihan "normi" testin, niin näytti plussaa.
Ja siis en osaa selittää miks niitä testejä piti jatkuvalla syötöllä tehdä..Ehkä siksi kun niin kauan yritettiin, ja sillä kertaa olin vakuuttunut että oli tärpännyt. Mut tää nyt ei liittynyt asiaan :)

Yhteistyössä