Kokemuksia narsisteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Onko kellään kokemuksia narsistipuolisoista ja kuinka asiat ovat hoituneet? Olen helisemässä entisen mieheni kanssa joka tekee elämästäni lapsen myötä edelleenkin helvettiä. Miten olette hoitaneet huoltajuuden, tapaamiset ym. käytännönasiat? Onko teitä kuunneltu ja uskottu kun olette peränneet oikeuksianne? Ja ennenkaikkea, miten lapset ovat selvinneet tilanteesta? Olisin todella kiitollinen vastaavan kokeneiden vinkeistä sillä välillä tuntuu etten selviä tästä edes hengissä.

Ota avioero ja lakkaa haukkumasta puolisoasi narsistiksi. Taidat vaan itse olla hieman heikolla itsetunnolla varustettu, jolloin tuo mielihyvää, kun lyö tällaisia leimoja muihin ihmisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://narsistienuhrientuki.info/keskustelu/index.php?sid=01f39a62a342d25bbdd815fa4c4302fe

Löysin äsken tuon saman sivuston. Ehdottomasti paras paikka mulle jatkaa tätä keskustelua. Kiitos. Ja jos sulla vastaava tilanne; voimia ja sympatiahalit!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ota avioero ja lakkaa haukkumasta puolisoasi narsistiksi. Taidat vaan itse olla hieman heikolla itsetunnolla varustettu, jolloin tuo mielihyvää, kun lyö tällaisia leimoja muihin ihmisiin.

Tietäisitpä, typerys...

Yhteistyössä