Kokemuksia Mirena hormonikierrukasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle ei Mirena sopinut ollenkaan. Vuosin lähes tauotta yli 6 kk, runsaita hyytymiä yms. Mennessäni otattamaan kapinetta pois, kävikin ilmi, että oli poistunut itsekseen ilmeisesti runsaiden vuotojen yhteydessä. Hormonaalinen ehkäisy on mulle siis ei kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä palstallahan on se Mirena04 jolla on vissiin jotain kokemusta ;)

:saint:

Mut siltä ei nyt kysytä, ettei kellekään tuu etukäteistraumoja :xmas:

:wave: juu mä kannatan myös kierukkaa ja voihan Mirena04 mielipiteen aina kysyä ;)

Voin kertoa, vaikkei kukaan kysynytkään, että olen oikein tyytyväinen hormonikierukkakokeiluuni :D

Mulla ei ollut lainkaan tiputteluvuotoa ja tosiaan nyt vasta 3vuoden kuluttua alkaa menkat näyttäytyä hyvin niukkoina... Kiloja tuli kyllä 8-10, mutta tyytyväinen olen! Otan toistekin! Pidän tk-lääkäreitä tumpeloina, joten kävin yksityisellä laitattamassa joten maksoi 360e... Mutta se kävi siltä kyllä niin näppärästi, että mielellään maksoin... :)

Kiitos vastauksista,mulla on sairauden hoitoon kanssa tämä tai siis noihin kauheisiin menkka kipuihin ja muihin kipuihin mitä on koko kuukauden aina,sekä menkat on synnytysten jälkeen vain runsastuneet :( Mutta eri arvoisia ollaan ympäri suomea,muistan kun sain ekat pillerit niin toiset sai ne ilmaiseksi ja minä en saanut.Tietääkö sen vasta apteekissa että saako sen kalliimmalla vai halvemmalla hinnalla?Kaikki mitä saa halvemmalla kiinnostaa :whistle:

Yhteistyössä