Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Mulla ollut nyt 6kk. Jatkuvaa tiputtelua ja vuotoa, mutta toivossa elän että pian tasoittuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Mulla ollut nyt 6kk. Jatkuvaa tiputtelua ja vuotoa, mutta toivossa elän että pian tasoittuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Mulla ollut nyt 6kk. Jatkuvaa tiputtelua ja vuotoa, mutta toivossa elän että pian tasoittuisi.
Asetettiinko sinulle kierukka menkkojen aikana?
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:n 160e
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Alkuperäinen kirjoittaja mirah:n 160e
No oho,todellakin mietin että laitanko vai en kun ei viitsi huvin vuoksi laittaa jos ei sitten edes sovi.
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Kiitos tiedoista jospa se sopisi mulle,toiveissa ettei menkkoja enään tulisiOnko se minkä hintainen sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mulla se maksoi jotain 80e ja risat, normaalihinta on tuo 160e. Saa halvemmalla jos on jokin syy, esim. runsaat menkat niinkuin mulla.
Syy??? Joo. Mää mellakoin silloin kun itse hain ja ruksi oli kohdassa sairauden hoitoon(runsaat ja kivuliaat kuukautiset, 7 päivää kk), silti maksoin sen 160e. Mekkaloin ja selvisi, että eri puolella suomea on erilaisia tulkintoja asiasta, joten kannattaa varautua kuitenkin tuohon isompaan maksuun. Silti kun laskee mitä maksaa per/vuosi ei ole kallis!Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mulla se maksoi jotain 80e ja risat, normaalihinta on tuo 160e. Saa halvemmalla jos on jokin syy, esim. runsaat menkat niinkuin mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Mulla ollut nyt 6kk. Jatkuvaa tiputtelua ja vuotoa, mutta toivossa elän että pian tasoittuisi.
Ei. Menkat ei olleet edes alkaneet synnytyksen jälkeen. Vauva oli 6kk vanha kun kierukka laitettiin.
Hitsi..Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Mulla ollut nyt 6kk. Jatkuvaa tiputtelua ja vuotoa, mutta toivossa elän että pian tasoittuisi.
Ei. Menkat ei olleet edes alkaneet synnytyksen jälkeen. Vauva oli 6kk vanha kun kierukka laitettiin.
Siinä syy ikuiseen tiputteluun. Niin sanoivat lääkärit ainakin mulle, että ylimääräisiä vuotoja ei useinkaan tule jos kierukka laitetaan menkkojen aikana. Jos ei laiteta, kropalla on suurempia ongelmia sopeutua.