Kokemuksia Minymonin haalareista. Pikasesti kaipaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Match03 Toppahaalari Oxide Brown olisin tilaamassa tytöle.
Mainos lupaa ainakin hyvää
aidallinen toppahaalari vettä-8000mm ja tuultapitävää materiaalia.Thinsulaatti kerros lämmitämässä -20 asteeseen asti. Irroitettava huppu.Edessä vetoketju taskut, hihoissa ja lahkeissa heijastimet.Fleecevuori polviin asti.Hihoissa ja alhaalla lahkeissa liukas vuori helpottamassa pukeutumista. Valmistajana Minymo

Kannattaako ostaa?

Meillä ainakin toiminut - hinta-laatusuhde kohdallaan-
itse en tosin olen reimatec ihmisiä - mieluummin T2H tai minymo - ulkonäkö ja jälleenmyyntiarvosyistä....

Juu,kokemuksia on; erittäin hyviä haalareita! kestävä, vedenpitävä, lämmin, notkea-lapsen helppo liikkua. mitä vielä? kivan värisiä, saa myytyä helposti eteenpäin.

En ymmärrä tota jälleenmyyntiarvo kriteetiä ollenkaan :(
Usein just nää äidit ei anna lastensa leikkiä ja rymytä kun haalari menee pilalle tai sitten vedetään kurikset päälle ettei haalari kulu ja likaannut . Mitä järkeä sit on ostaa vedenpitäviä ja kulutusta kestäviä?

No Meidän viime talven reimatecillä ei ainakaan minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa. Se ostettiin käyttöön,eikä ns. paremmaksi haalariksi. Parempi haalari oli söpö,ei vettä hylkivä jolla sit hoidettiin kyläilyt ja kaupat. Mä olin ostamassa minimy haalria,mut sit anoppi(ex) kiikutti meille) sen reimatecin,kun olisin välillä halunnut muuta.

[QUOTE="mä";22377950]En ymmärrä tota jälleenmyyntiarvo kriteetiä ollenkaan :(
Usein just nää äidit ei anna lastensa leikkiä ja rymytä kun haalari menee pilalle tai sitten vedetään kurikset päälle ettei haalari kulu ja likaannut . Mitä järkeä sit on ostaa vedenpitäviä ja kulutusta kestäviä?[/QUOTE]

höpö höpö...kyllä annetaan lasten leikkiä!
ja ei tod.laiteta kuriksia haalarin päälle, juuri siksihän ostetaan kosteussuojattu MERKKIhaalari jotta ei tarttis niitä ikäväntuntuisia kuriksia!merkkihaalari juuri siksi että ne kestää ja pitää vettä!