Kokemuksia MINYMO välikausiasuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liinu

Vieras
Näin tänään tällaisen vk-puvun lastenvaateliikkeessä:

4388_minymo1.jpg

ja kovasti mietityttäisi ostaa se. Kivan näköinen ja hintakin oli sopiva. Mutta millaisia Minymon ulkovaatteet ovat laadultaan? Kenelläkään kokemusta?

Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:
mäkin mietin onko vastaava kuin ticketin peruspuku. Mä kattelin tuollaista takkia ja vihreitä housuja.

Mie myös kattelin sitäkin vaihtoehtoa. Tosin meillä on jo Ticketin 2osanen, niin ajattelin josko ostais toiseksi asuksi ihan haalarin.

Hoitolapsilla on ollut kyseisen valmistajan haalareita ja ne ovat olleet huippuhyviä.
Itse näin nuo samat haalarit myös kaupassa ja ihastuin mutta niiden kangas on paljon ohkaisempaa kun niissä mistä mulla kokemuksia, tuskin itse ostaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
topista vain hyvää kokemusta, mut onko tuo se sadeasu? sellaista kahisevaa kangasta? ne ei kyllä ole kestäviä.. mut jos on sellaista kangastakangasta, niin sitten suosittelen :D

Sadeasun nimellä tuo oli myynnissä ja oli sellaista kahisevaa kangasta. Eikä siellä kaupassa ollut muunlaisia minymon asuja kuin tuota kahisevaa kangasta olevia.

okei, joo, sitten en kyllä suosittele välikausiasuksi.. monillakaan merkeillä ei ole välikausihaalaria, minymollakin näyttää olevan sitä oikein kunnon kangasta vain kaksiosaisia juttuja? =)

Yhteistyössä