Kokemuksia miniläppäreistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
Te kenellä käytössä miniläppäreitä, niin millasia on käytössä? Miten jos kirjottelee pitempiä tekstejä, niin onko rasittavampaa tai hankalampaa kuin normikokosella näppiksellä? Tai huomaako sitä näppiksen kokoeroa käytännössä miten paljon?

Mietin tässä, kun pitää reissata paljon julkisilla pitempiäkin matkoja ja mun läppäri on pikemminkin raahattava kuin kannettava. Ajattelin, että tollannen miniläppäri kulkis mukana mukavammin, mutta miten kätevä se sitten olis lopulta. Paljon kuitenkin tulen kirjottamaan reissussa, joten se on kyllä sitten iso miinus jos on käytettävyydeltään huonompi kuin normi kokoinen.

On tavallinen fujitsu ja on mini acer. Tykkään ministä tosi paljon, minusta kirjottaminen on vain helpompaa kun näppäimet ovat pienessä tilassa. Ja miten helppo laittaa käsilaukkuun, ei tarvitse erillistä kantolaukkua

Tuo just niin houkuttas, kun tolkuton homma oikeesti muiden reissukamojen lisäksi kantaa läppärilaukkua tai reppua, tulee reilusti lisää painoa. Pitäs varmaan päästä testaamaan sitä kirjottamista jossain ensin et uskaltas hankkia, se tekstin tuottaminen varmaan olis kuitenkin suurin osa siitä käytöstä mulla.

Meillä on Fujitsu Mini Amilo. Tykkään aivan hurjasti! :heart:
Kirjoittamiseen tottui mielettömän nopeesti, nyt tuntuu kun pöytäkoneella kirjoittaa, että näppis on hankala.

fujitsu-siemens-amilo-mini-ui-3520.2088723.jpg

fujitsu-siemens-amilo-mini-ui-3520.2088722.jpg

Jaa-a pitäsköhän houkutella ukko kauppoihin loppuviikolla ja käydä ostamassa jonkun lainen....
Ei itekseen viitti mennä, kun olen hiukan onneton vertailemaan ja miettimään mitä OIKEASTI siihen tarvin, kun puhelintakin ostaessa viimeksi myyjä ylipuhui minut aikomastani mallista huomattavasti kalliimpaan, kun se nettiominaisuus on niin kätevä ja enpä ole sitä nettiominaisuutta siihen edes käyttöön ottanut...

<3 Asus eeepc

Reissussa tosi kätevä, mut tulee usein käytettyä kotonakin, kun voi makoilla sängyssä ja surffailla. Hyvin sillä voi kirjoittaakin, mulla tosin aika isot kädet niin ei millään kauhealla tahdilla onnistu.

Yhteistyössä