Kokemuksia määrittelemättömästä majoituksesta?

Kerran olen ollut miehen kanssa ns. matkajokerilla. Tiedettiin vaan, että matkakohde oli Gran Canaria ja vasta siellä lentokentällä tiedettiin, että päästää Puerto Ricoon minne haluttiinkiin. Monet "joutu" Las Palmasiin, mä en olis halunnu niin isoon kaupunkiin. Hotelli selvisi vasta kun bussi toi perille mutta meillä oli hyvä tuuri että oli kyllä hieno hotelli. Tosin ilmastointi puuttui.

Mä en uskaltais lähteä lasten kanssa jokerimajoitukseen. Kyllä sellaiset asiat pitää varmistaa, että hotellissa ilmastointi ja lapsille jotain puuhaa. Joissain hotelleissa kun ei ole edes lastenallasta ja olen ollut sellaisessakin hotellissa jossa ns. lastenallas oli erotettu aikuisten altaasta aidalla ja oli yhtä syvä kuin aikuisten allas. Eihän siellä voi pienet polskia yhtään. Keittomahdollisuuskin on hyvä eikä sitäkään löydy joka paikasta. En tiedä, onko jääkaappiakaan joka paikas.

Hyvällä tuurilla voi käydä tosi hyvin. Mut sitte jos käykin huono tuuri..

Lisäys vielä. Yksi tuttavaperhe on tehny lasten kanssa useampia jokerimatkoja ja on aina menny hyvin ja ollu hyvä hotelli. En sitte toisaalta tiedä laittaisko ne lapsiperhettä tosi huonoon paikkaan.. Onhan se pieni seikkailu...

Äskeinen oli siis täysin mun henkilökohtainen mielipide. Itse tulee katsottua hotellit hyvin tarkkaa ennenkuin varaan kun pitää olla lastenallasta, vesiliukumäkiä ja all inclusive... Kahden kuukauden päästä ollaankin reissus =)

Kiitos sulle vastauksesta =) . Me ollaan aika seikkailunhaluisia, siksi moista kai harkitsemme :D . Mutta toki hommassa aina riskinsä on. Kiva kuulla, että tuttavillanne on kuitenkin lastenkin kanssa tuollainen matkustusmuoto toiminut. Lisääkin kokemuksia kuulen mielelläni!

Olen ollut kahdesti tuollaisella äkkilähdöllä, jossa hotelli ja toisessa kohdekin on selvinnyt vasta lennon jälkeen. Molemmat ovat olleet huoneistohotelleja ja sellaisia, joissa lasten kanssa olisi voinut majoittua.

Mutta mielummin kuitenkin tiedän mihin lasten kanssa menen. Minä otan lapsille mielelläni myös sen lasten altaan ja lasten kerhokin on kiva, saa itse vaikka miehen kanssa vähän käydä shoppailemassa, kun lapset kerhoilee. Eli lasten kanssa olen kyllä tosiaankin krantumpi siitä, mihin matkustan.

Yhteistyössä