kokemuksia kyselen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja josq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mies oli painonvartioissa kun olin raskaana. teki luonnollisesti ruoat molemmille. söin niiden ohjeiden mukaan luonnollisesti sen verran kun jaksoin, enkä laskeskellu pisteitä. Painoa ei kertynyt "ylinmääräistä" ollenkaan. kaikki 13kg lähtivät synnytyssaliin. Ei kai se haitaksi voi olla, terveellistä ruokaahan siellä syödään.

Mun käsittääkseni Painonvartijoihin ei saa liittyä jos on raskaana. Mutta toisaalta, sitä ruokavalioa on ihan järkevä noudattaa, laittaa vaan reilusti enemmän pisteitä per päivä. Eipä ainakaan tuu sitten turhia raskauskiloja!

Oon kuullut, että monet normaalipainoisetkin ovat alkaneet noudattaa Painonvartijoiden ohjeita, jotta oppisivat syömään "oikein", siis säännöllisesti, pienempiä aterioita, lisää kasviksia ja näin edespäin. Toisaalta, ne kalorimäärät millä Painonvartijoissa laihdutetaan ovat vähän liiankin alhaisia, eli jos aiot raskaana ollessasi laskea pisteitä, muista lisätä PALJON niitä pointseja! Uskoisin että joku 40 pistettäkin päivässä vois olla ihan ok...

Yhteistyössä