kokemuksia kuparikierukasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuparikierukka voi toimia radiovastaanottimena. Erityisesti öisin kun on muuten hiljaista, niin peiton alta voi kuulua vaimeaa puhetta ja musiikkia. Kierukkaa asennettaessa sen voi virittää haluamalleen radiokanavalle. Radio Nova on suosituimpien joukossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Kuparikierukka voi toimia radiovastaanottimena. Erityisesti öisin kun on muuten hiljaista, niin peiton alta voi kuulua vaimeaa puhetta ja musiikkia. Kierukkaa asennettaessa sen voi virittää haluamalleen radiokanavalle. Radio Nova on suosituimpien joukossa.

Oiskos sulla Radio Rockin viritysohjeita heittää..?! Mulle näinkin olennainen lisävarustelu jätetty kertomatta. Otan yhteyden neuvolaan heti ja teen valituksen.

Meillä päin kuparikierukka oli ilmanen. Kuukautisia ei oo vielä kuulunu. Paikoilleen pistämisen jälkeen melkeen 4 kk tiputtelu vuotoa. Nyt alkaa se loppumaan. Saas kattoo sitte jahka ekat kk alkaa et kuinka runsaat ne oikeesti on.

Mä oon oikeesti ollut ihan tyytyväinen. Pistettiin ilmaiseksi viimeisen lapsen syntymän jälkeen, nyt ollut kolme vuotta. Kuukautiset säännölliset. Vuoto on pari päivä inasen runsaampaa kuin ennen kierukkaa ja muut päivät normaalia vuotoa. Vuoto kestää kokonaisuudessaan vaan viisi päivää. Ei kipuja, ei ylimääräisiä vuotoja, alussakaan, eikä mitään muuta valittamista. Ainoa mikä välillä ärsyttää on selvät raskausoireet juuri ennen kuukautisia (eli munasolu on hedelmöittynyt). Kerran käynyt niin että oli aivan tautiset raskausoireet ja sitten menkat myöhästyivätkin viikon verran, olin jo hieman paniikissa.. Alkoivat sitten kuitenkin ja olivat ihan normaalit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko kellään?Hyvät ja huonot puolet? paljon maksaa?

minulle laitettiin perjantaina. itse toimenpide ei niinkään sattunut, mutta sen jälkeen pyörrytti ja oli huono olo, vatsaan sattui kuin kuukautisissa ja selkää jomottelee edelleen. tiputteluvuotoa tullut, pikkuhousunsuojilla mennään. jännityksellä odotan millainen kapistus tämä sitten on..

Alkuperäinen kirjoittaja *:

Oiskos sulla Radio Rockin viritysohjeita heittää..?! Mulle näinkin olennainen lisävarustelu jätetty kertomatta. Otan yhteyden neuvolaan heti ja teen valituksen.

Sitä voi yrittää kierukan langanpäitä vääntelemällä. Toimenpide vaatii ehdottoman hiljaisuuden, jotta tuloksen kuulisi. Miehen voi pestata siihen hommaan, mutta jos hän tekee sen peiton alla, on parempi pidätellä tuhnujaan.

Alkuperäinen kirjoittaja *:

Sitä voi yrittää kierukan langanpäitä vääntelemällä. Toimenpide vaatii ehdottoman hiljaisuuden, jotta tuloksen kuulisi. Miehen voi pestata siihen hommaan, mutta jos hän tekee sen peiton alla, on parempi pidätellä tuhnujaan.

Oukei, näytän tämän ohjeen miehelle kunhan kotiutuu. Suuri kiitos! :D