Kokemuksia kotidopplereista??

Minkä merkkisiä teillä ollut ja ovatko toimineet hyvin? Ja varsinkin jos jllain on tuollainen angel sound ollut, niin siitä kokemukset kiinnostaisi.. Onko sillä "vaikea" metsästää vauvan sydänäänet jne..? Ja kuuluuko äänet ilman geelejä? Huutiksesta jo katselin, mutten uskaltanut huutaa, jos onkin ihan susi ;)
 
mulla on ollu juuri tuo angel sound ja kyllähän sillä äänet kuulu, geelin kyllä tarvii. en kyllä suosittele noita koska jos sydänääniä ei saakkaan kuuluviin niin paniikki on valmis. esim neuvolan dopplerit on paljon tehokkaampia ja sinne pääsee tarvittaessa äänet kuuntelemaan, ainakin täällä. aika turhake on toi kotidoppler.
 
Kohtukuoleman kokeneena en koe kotidoppleria turhakkeeksi. Rauhoittaa kovasti, vaikka eihän sillä itse pysty diagnooseja tekemään. Käyttö kyllä vähenee selvästi, kun liikkeet alkavat tuntua.

Aikaisemmissa raskauksissa olen saanut sydänäänet kuulumaan rv 12, meneillään olevassa raskaudessa ne löytyivät jo rv 8+4. Pitää osata etsiä vain tarpeeksi alhaalta. Äänet kuuluvat alkuun häpyluun päältä, monet etsivät niitä liian ylhäältä.

Mulla on käytössä ihan tavallinen marketista saatava liukuvoide, siis sellainen geelimäinen.

Minä en ole äänien kuuntelusta mitään stressiä saanut/ottanut.
 

Yhteistyössä