kokemuksia korkeasta hcg-arvosta?

Heips!
ajattelin nyt tulla tätä kautta kysymään koska gynekologeista tai lääkäreistä ei saa mitään irti. Eli kävin varhaisultrassa positiivisen raskaustestin jälkeen viime keskiviikkona 22.4.15 jolloin kohdussa tai sen ulkopuolella ei näkynyt mitään. hcg taisi olla silloin 1300 paikkeilla, joten minut ohjattiin yliopistolliseen keskussairaalaan tutkittavaksi. Siellä saatiin hcg arvoksi 1500 mutta totesivat, että on mahdollista että siinä on mittaus heitto. tänään kuitenkin hcg oli reilut 3000 enkä päässyt ultraan, kun vasta huomenna. lääkärit ovat sata varmoja kohdun ulkoisesta raskaudesta vaikka minulla ei ole mitään siihen viittaavia oireita. hedelmöittymisestä on siis aikaa 3 - 4 viikkoa.
mitä mieltä te olette tällaisesta ja olisi mahtavaa kuulla kokemuksia korkeista hcg arvoista! =)
 
Moikka! Olen melko lailla samassa tilanteessa. 2.4 siirrettiin 5-päiväinen alkio. 13.4 HCG 700, 16.4 HCG 4000, 23.4 HCG 22 000. Mulla ollut veristä vuotoa koko ajan ja pääsin sen vuoksi tuolloin 23.4 ultraan. Lääkäri poissulki kohdunulkoisen, mutta diagnosoi keskenmenon, kun näkyi vaan joku pussukka kohdussa, mutta ei alkiota. Kyselin lääkäriltä, että onko ihan varma, että voisiko vaan olla liian aikaista? Hän sanoi, että tuolla HCG-arvolla näkyisi kyllä jo alkio. Siitä seuraavana päivä eli 24.4 HCG oli 25 000 eli ei ollut ainakaan keskenmeno. Tällöin näkyi alkio ja pieni syke. Ultiren välissä ei ollut edes 24h!
 
Kuulostipas hurjalta! niin se vain itsellänikin kävi että tänään näkyikin sitten kohdussa alkio, sykettä ei vielä, mutta onko se ihmekkään viikolla 5+3 :) harmittaa vain kuinka lääkärit pelottelivat raskauden olevan satavarmasti kohdun ulkopuolella, vaikkei asiasta oikeasti ollut mitään todisteita :(
 
Ymmärrän niin hyvin huolesi. Mulla on viimeiset viikot olleet avian karmeita. Nyt sitten ne tärkeämpääkin tärkeämmät raskausoireetkin loppuivat eli kohdun kasvukivut, rintojen arkuus ja etova olo. Pelkäämpä, että alkion kasvu on sitten kuitenkin pysähtynyt. Huomenna se selviää. Tsemppiä sinulle!
 

Yhteistyössä