Kannustatko siis syömään yliprosessoituja tuotteita ravinnon sijaan?Bullshittiä. Älkää noudattako mitään Lispen neuvoja vaan lukekaa ne viralliset suositukset.
Kannustatko siis syömään yliprosessoituja tuotteita ravinnon sijaan?Bullshittiä. Älkää noudattako mitään Lispen neuvoja vaan lukekaa ne viralliset suositukset.
Niitä kuuluu välttää mutta ei Lispen mainitsemien syiden takia. Prosessoitu ruoka sisältää usein paljon suolaa ja lisättyä sokeria.Tosin siinä hän on oikeassa, että yliprosesoituja elintarvikkeita tulee välttää.
Ravinto on prosessoitu kun se vaikka leikataan kahtia tai muuten käsitellään. Yliprosessoitu tuote sisältää muun muassa täyteaineita/addiktoivia kemikaaleja yms.Niitä kuuluu välttää mutta ei Lispen mainitsemien syiden takia. Prosessoitu ruoka sisältää usein paljon suolaa ja lisättyä sokeria.
Minulla on oikeaa tietoa ja luotan siihen sinun hörhöilyn sijaan.Ravinto on prosessoitu kun se vaikka leikataan kahtia tai muuten käsitellään. Yliprosessoitu tuote sisältää muun muassa täyteaineita/addiktoivia kemikaaleja yms.
Jatka vain opiskelua, sulla ei ole homma lähellekään lapasessa. Kannattaa lähteä siitä liikkeelle, että otat selvää mitä ravintoaineita ihminen kaikkiaan tarvitsee ja sitten valitset kokoruokaa sen mukaan.
Tää nyt oli vähälihaisempaa ruokaa käsittelevä ketju. Sun mielipiteet tiedetään. Harva niistä piittaa. Eiköhän täällä löydy 100 muuta ketjua jossa voit mouhota tota eläinrasvan ilosanomaa.Ravinto on prosessoitu kun se vaikka leikataan kahtia tai muuten käsitellään. Yliprosessoitu tuote sisältää muun muassa täyteaineita/addiktoivia kemikaaleja yms.
Jatka vain opiskelua, sulla ei ole homma lähellekään lapasessa. Kannattaa lähteä siitä liikkeelle, että otat selvää mitä ravintoaineita ihminen kaikkiaan tarvitsee ja sitten valitset kokoruokaa sen mukaan.
Punaista lihaa enintään 350 grammaa viikossa.Tää nyt oli vähälihaisempaa ruokaa käsittelevä ketju. Sun mielipiteet tiedetään. Harva niistä piittaa. Eiköhän täällä löydy 100 muuta ketjua jossa voit mouhota tota eläinrasvan ilosanomaa.
Ite en jaksais olla vegaani, jotkut jutut saa parhaiten lihasta, mut sitä ei tartte syödä paljoo eikä usein.
Oikeaa tietoa.Minulla on oikeaa tietoa ja luotan siihen sinun hörhöilyn sijaan.
Puoleen vuoteen en syönyt kuin kasviksia ja sitten aloitin ruokavalion laajentamista kalalla ja kanalla tai kalkkunalla. Pääsääntöisesti kasviksia ja satunnaisesti kalaa tai kanaa/kalkkunaa.Siis syötkö kanaa, kalaa, kalkkunaa? Punainen liha vaan pois?
Mä sentään annoin ihan hyviä vinkkejä. Mitä sinä osasit antaa.Tää nyt oli vähälihaisempaa ruokaa käsittelevä ketju. Sun mielipiteet tiedetään. Harva niistä piittaa. Eiköhän täällä löydy 100 muuta ketjua jossa voit mouhota tota eläinrasvan ilosanomaa.
Ite en jaksais olla vegaani, jotkut jutut saa parhaiten lihasta, mut sitä ei tartte syödä paljoo eikä usein.
Se ei ole mielipidekysymys. Olet yksiselitteisesti väärässä ja minä oikeassa.Oikeaa tietoa.
Kai tiesit, että ihminen tarvitsee elektrolyyttejä? Kyllä sitä suolaakin on siis hyvä ottaa!
Ainiin, mutta sinä et tarvitse suolaa kun vedät niin paljon yliprosessoitua suolahiilarihöttöä, että suolakiintiösi täyttyy muutamasta suupalasta.
Et ole vielä kirjoittanut mitään mikä tukisi väitettäsi….Se ei ole mielipidekysymys. Olet yksiselitteisesti väärässä ja minä oikeassa.
Vinkkisi ovat kyllä melko pyllystä.Mä sentään annoin ihan hyviä vinkkejä. Mitä sinä osasit antaa.
Nääh, laitumelta ja järvestä ne ovat.Vinkkisi ovat kyllä melko pyllystä.
rypsiöljy vie muustinSä kanssa jokaikisessä asiassa löydät omat tutkimukset. Varmaan joka mielipidettä tukemaan löytyy joku tutkimus. Ja ne sitten sunkaltaset kaivaa esiin ja pitää totuutena. Oli sitten kyse mistä vaan.
Lukuisat ihmiset ovat parantaneet itsensä kaikenlaisista sairauksista: autoimmuunitaudeista ja metabolisista sairauksista/häiriöistä yms. syömällä rasvaista lihaa, suolaa ja vettä. Sitä kutsutaan eliminaatiodieetiksi/lion diet. Muissa maissa kuin Suomessa tämä alkaa olla jo jopa näkyvää. Kokemuksia on valtavasti!Kerttu alko vetämään lihaa, koska meni heikkoon happeen puppusafkalla.
Kerttu Rissanen avoimena voinnistaan – julkaisi kuvan sairaalavuoteelta
Ex-Salkkarit-tähden oireita on hoidettu jo pitkään, ja vihdoin olo on alkanut kohentua.www.is.fi
kylläTosin siinä hän on oikeassa, että yliprosesoituja elintarvikkeita tulee välttää.
Kirjan nimiMikä on kolesterolimyytti?
Kasvissyönnistäkö?Mä sentään annoin ihan hyviä vinkkejä. Mitä sinä osasit antaa.
Lektiineistä sairastuu tervekinNo ei välttämättä koskaan.
fazerin piirakat oli toki sokeriakinrypsiöljy vie muistin