Kokemuksia kantoliinoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut käytössä kantopussi(?), Hotsling -merkkinen. Ei sitomista, olen käyttänyt jonkinverran koiranulkoilutuksessa, lyhyillä kauppareissuilla,yms... Olen tykännyt, joskin koon valinta oli vähän hankalaa.
Mun hermoilla ja temperamentilla ei kantoliinoja sidota... :ashamed: Tuo kantopussi on siis varteenotettava vaihtoehto! :)

Trikooliinasta on. ( merkeistä pikkuruu ja hug-a-bub). Trikooliina on helppokäyttöinen. Mukana tulee ohjeet, joilla tälläinen tumpelokin sai liinan sidottua. Opettelin vain jonkun perussidonnan.

Lapsen kasvettua vaihdoin liinan kantoreppuun (ergo), jossa on hyvät puolensa. Vauvalla tuo liina oli kuitenkin aivan ihana.

Pitkä trikooliina on paras aloittelijalle, opettelee vaan kietaisuristi II -sidonnan niin pärjää pitkälle. Itselläni oli vaan merkittömiä, huutelin niitä useitakin huutonetistä ja hyvin toimivat. Tasku keskellä liinaa on kyllä kätevä, helpottaa keskikohdan löytämistä ja sinne voi laittaa avaimet ja kännykän tms.

mulla oli esikoisen aikaan hugabub. ei sopinut selkävammaiselle. ny ton ollut käytössä EllaRoon pitkä liina ja tykkään kovasti kesäliinana. vastasyntyneenä käytin kehtosidontaa, nyt on ollut pitkään kietaisuristi2. hHotslingsiä kokeilin mutta en tykännyt... pitäis se myydä pois kun kerkiäsii.

Yhteistyössä