[QUOTE="Neith";25652792]ja mikä estäisi sopimasta säännöllisiä tapaamisia? joka helpottaa lapsen elämää, meidän elämää eikä vähennä tapaamisia.
joka tapauksessa kun eskari ja koulu alkaa niin tilanne tulee muuttumaan.
kyllä niitä vuoroja on jouduttu ihan kiitettävästi muuttelemaan jotta lapsen elämä ei olisi yhtä heittopussina oloa, 4pvä mummolassa, yksi kotona, yksi tarhassa, yksi kotona 4 pvä isällään, sieltä tarhaan ja taas 1 pvä kotona etc.
miksi olisi kohtuutonta "vaatia" isää sopimaan säännöllisistä tapaamisista joka helpottaa lapsen elämää.. miksi ylipäätään pitäisi hyväksyä sellainen asenne aikuiselta mieheltä että lapsi on kiva kun saa itse valita milloin ja miten sitä näkee, kun saa lapsen muttei vastuuta ja saa pitää oman vapauden ja elämän?[/QUOTE]
Minä en vain käsitä sitä miksi vain isän pitäisi alkaa jättämään viikonlopputöitä väliin sen takia että äidillä olisi mukavampaa. Sen takia minua tämä vääntäminen ihmetyttää koska itse olen tälläisen "isällä silloin kuin sopii"- järjestelyn "uhri". Meillä ei ollut mitään sovittuja päiviä, ei määrää eikä viikonpäiviä isän työn takia. Ja järjestely toimi vallan mainiosti kun sen vain halusi toimivan. Mutta jos aletaan katkerina ja kostomielialalla menemään niin ei varmasti mikään onnistu.