Kokemuksia juoksumatoista? Hinta MAX 1000 e

• Viestiketjun aloittaja juosten?
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24170936:
Lähde pihalle juoksemaan. Pääset ihan ilmaiseksi.
Mikähän siinä onkin että aina kun tällaista asiaa kysyy niin joku näsäviisas siellä jo heittää tuon saman kommentin.
Miksi ihmeessä näet kaiken vaivan vastata jos aikomuksesi ei ole vastata esittämääni kysymykseen?

T60
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24170936:
Lähde pihalle juoksemaan. Pääset ihan ilmaiseksi.
Ai miten hauskasti lohkaistu.

Meillä on juoksumatto. Mies on paljon poissa ja minä lastenvahtina. En pääsisi koskaan juoksemaan ulos mutta sisällä juoksen monta kertaa viikossa.

Matto on Tunturi T60. Taitaa olla kalliimpi kuin 1000e, en ole aivan varma. Mutta hyvä matto on ollut ja vuosia jo käytössä.

"aapee"
Ai miten hauskasti lohkaistu.

Meillä on juoksumatto. Mies on paljon poissa ja minä lastenvahtina. En pääsisi koskaan juoksemaan ulos mutta sisällä juoksen monta kertaa viikossa.

Matto on Tunturi T60. Taitaa olla kalliimpi kuin 1000e, en ole aivan varma. Mutta hyvä matto on ollut ja vuosia jo käytössä.
Kiitos vastauksestasi! Olen täysin samassa tilanteessa kanssasi. Katselenpa näitä tuntureita siis hieman...

"anu"
Mulla sama tilanne...mies töissä aamusta iltaan ja itse neljän lapsen vahtina. Ei paljoa ulos ehdi juokseen, joten käynyt myös mielessä juoksumaton hankkiminen. Täytyy kans alkaa katsella Tunturia.

mullakin on tuo haave, mutta tiedän, että sille käy kuten kuntopyörälle ja muille tällaisille vempaimille, että nurkkaan jää ajelemaan. ulos pääsee juoksemaan, maksaa vain lenkkarien hinnan, eikä harmita ainakaan sen takia, että on osanut kalliin laitteen, joka jääkin alku innostuksen takia käyttämättä. kesällä ja talvellakin voi sitten ajella polkupyörällä ulkona

Yhteistyössä