Kokemuksia Ikean kritter tai snigglar lastensängyistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
elikkäs näistä
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S39836495

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S39823978

Meillä on pojalla ollut pinnasänkynä tuo snigglar ja hyvä se on ollut, miten lie sitten tuo lastensänky?

Tosiaan sängyn osto edessä ja nyt löytyi nuo vaihtoehdot runkopatjalle, joka ois sotkasta. Liekkö ois 3½ vuotiaalle tälläinen lastensänky parempi kuin runkopatja???

Nyt mielipiteitä ja kokemuksia kehiin kiitos :wave: :wave:

Yleensähän sanotaan kai, että sängyn (ainakin runkopatjan/joustinpatjan) käyttöikä noin kymmenen vuotta, että siinä mielessä jos nyt ostatte sen runkopatjan, niin pojan tullessa teini-ikään, ostatte taas uuden.

Ja mä kyllä luotan ikean kalusteisiin, kun taas sotkasta en enää osta huonekaluja (sohvan selkänoja ei enää kestä nojaamista, ja ollut himpun yli 2 vuotta meillä eikä ollut ihan sitä halpis-mallistoa ees)

Meillä tulee ajankohtaiseksi noin parin vuoden päästä varmaan kerrossängyn osto kun masuvauva kasvaa pinniksestä pois...että sillä ois riittänyt tuo 160cm sänkykin... onko kellään noita em. sänkyjä ja onko ne käytössä olleet hyviä...itse mitä olen sotkasta ostanut, olen tyytyväinen ollut...

Harkitse suoraan unipuu-sängyn ostamista. Sitä voi ensin käyttää normaalina sänkynä sitten lisähyllyillä pikkuparvena ja kun ostaa toisen sängyn/jatkettavan saa niistä kerrossängyn...

ja mikäs niissä, eip mitään. hyvin ajaa asian kunnes kasvavat niin ostetaan runkopatjasängyt. muksut tykkäävät eläimistä (päädyssä), juttelevat niille ennen nukkumaan menoa tms, mutta ei ne ole häirinneet nukahtamista. Se ero niissä on, että punaisessa sängyssä voi siirtää sängynreunatukea, mutta mäntysessä ei, vaan se tulee kiinni sängynpäätyyn. tosin eipä niistä tuista paljoa ole apua, kun muksut nukkuu aina jalkopäässä

Meillä tämä
13282_PE083470_S3.jpg

Pojat olivat 5v ja 3v kun siirtyivät tuohon nukkumaan. Vanhempi ylös ja nuorempi alas. Hyvin on mennyt!

Olet jo varmaan ratkaisusi tehnyt, mutta kirjoitan silti. Lapsellani ollut molemmat sängyt. Kritterissä mahtui nukkumaan neljäsluokkalaiseksi, jolloin hankittiin runkopatja. (Kritter välivaiheena tilanpuutteen ja sivulaidan vuoksi. Oli nätti sänkykin.)

Yhteistyössä