V
vanhalla mopilla paskat kulkee eestaas
Vieras
Onko teillä siis kokemusta höyrymopista tai sellaisesta jolla voi pestä kaakelit, matot ja lähes kaikenlaiset lattiat ilman kemikaaleja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuuntelen korva tarkkana:Mie kuuntelen kanssa mielellään kokemuksia. Harkinnassa höyrypesin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Meil on höyrymoppi ja sit toinen sellanen pienempi pesin. Ja molemmista oon tykänny ihan törkeesti. Mitään ei tarvii enää hangata vaan liat lähtee samantien. Etenki kylppärin pesussa mä oon tykänny tosta pesimestä, sillä saa saumat ja kaikki tosi äkäseen puhtaaks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Meil on höyrymoppi ja sit toinen sellanen pienempi pesin. Ja molemmista oon tykänny ihan törkeesti. Mitään ei tarvii enää hangata vaan liat lähtee samantien. Etenki kylppärin pesussa mä oon tykänny tosta pesimestä, sillä saa saumat ja kaikki tosi äkäseen puhtaaks![]()
Mitä maksoi?
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Meil on höyrymoppi ja sit toinen sellanen pienempi pesin. Ja molemmista oon tykänny ihan törkeesti. Mitään ei tarvii enää hangata vaan liat lähtee samantien. Etenki kylppärin pesussa mä oon tykänny tosta pesimestä, sillä saa saumat ja kaikki tosi äkäseen puhtaaks![]()
Mitä maksoi?