Kokemuksia housunpidentimestä/Flexi Beltistä mammahousujen sijaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Essu

Vieras
Hei! Onko kenelläkää kokemusta housunpidentimistä? Onko se kätevä/mukava, vai onko suosiolla ostettava mammahousuja?
Housujenpidentimistä kuva esim. täällä:
http://www.vekaravintti.fi/store/index.php?main_page=product_info&cPath=5_9&products_id=191

Ihan hyvä alkuraskaudesta ja synnytyksen jälkeen, kun on vielä tavan housut tiukat. Itselle ei sopinut keskiraskaudesta eteenpäin, vaan painoi ikävästi. Tuo on aika helppo muuten toteuttaa itsekin jos vähääkään osaa ommella! ;)

Mä tykkäsin, käytin kolmannessa raskaudessa lähes koko raskausajan. Tosin ennen tunikamuotia ja masutuubeja piti etsimällä etsiä riittävän pitkiä paitoja ettei olisi näkynyt, kaunishan tuo viritelmä ei ole ;)

Mulla jäi käyttämättä melkein kokonaan... hetken toimii alkuraskaudessa kun tuntuu paremmalta pitää housuja auki, mutta sen jälkeen alkaa kiristää, kun yhtään on vatsaa...

Alkuperäinen kirjoittaja 2. raskaus:
Mulla jäi käyttämättä melkein kokonaan... hetken toimii alkuraskaudessa kun tuntuu paremmalta pitää housuja auki, mutta sen jälkeen alkaa kiristää, kun yhtään on vatsaa...

Pitää vaihtaa pidempään kuminauhaan mahan kasvaessa. Mulla oli muistaakseni kaksi eri mittaista kuminauhaa.

Yhteistyössä