Kokemuksia Herbalife-tuotteesta??

  • Viestiketjun aloittaja Saju
  • Ensimmäinen viesti
Äiti 1969
Pliiiiisssss!!!! Älkää kokeilko mitään kuureja vaan muuttakaa elämäntapanne niin ei tule kilot takaisin. Itse jätin karkit pois niin kyllä läski sulaa ihan silmissä :D . Ja kaiken lisäksi tulee hirveen halvaksi.
 
mamma 37v
Minä oon kanssa ihan samaa mieltä, että miks pitäis upottaa kamalasti rahaa joihinkin himskatin pillereihin, kun vaan liikunnalla, ruokatottumusten muutoksella se paino putoo parhaiten =)

Mulla oli yx kaveri joka kyläillessään ei tehny muuta kuin syödä puputti pillereitä pitkin päivää :eek:
valitti itsekin, että aikas tyyristä on mutta VARMASTI paino kuulemma putoaa :D

Vielä ei oo sen kummempaa tehoa näkyny mielestäni :whistle:
 
Mä olin töissä luontaistuotekaupassa ja sen seurauksena tuli kokeiltua kaiken maailman pillereitä ja tulos nolla... Eli täysin höpö-höpö-juttuja kaikki. Takas tulee kilot jos jotain lähtiskin. Namit vaan pois ja liikuntaa lisää sillä se lähtee.
 
-jansku-
Herbalifestä oon kokeillut ainoastaan kofeiini tabuja...ja ne oli hyviä.
Olen kokeillut vaikka mitä erilaisia "laihdutuspillereitä", eikä mitään tehoa....viisainta on vaan muuttaa omia ruokatottumiksiaan, jos haluaa laihtua... ;)
 
Pikku-Mirtzu
Mä olen kokeillut herbalifeä. Ihan ok tuote, laihduin muutaman kilon suht nopsaan. Mutta oon kyllä sitä mieltä että pelkällä elämäntapamuutoksella saa pysyvämpiä tuloksia. Ne "kofeiinitabut" eli nrg-tabletit ja yrttiteet oli kaikkein fiksuimmat tuotteet.
 

Yhteistyössä