Kokemuksia Hartan-vaunuista?

Olemme hankkimassa vaunuja syyskuussa syntyvälle vauvalle? Haluaisin kevyet ja helppokulkuiset vaunut - myyjä suositteli Hartan Skatereita. Onko jollain kokemuksia ko. vaunutyypistä tai yleensäkin Hartaneista / kolmipyöräisistä yhdistelmävaunuista? Kiitollisena otan kaiken tiedon vastaan - sekä plussat että miinukset!
 
pampula75
Moi!
Meillä on nyt ollut Hartanit käytössä reilut 2kk ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä! Meillä on skater xl:t, tilattiin suoraan Saksasta. Ollaan ulkoilmaperhe, eli viihdytään paljon metsässä, ja siinä Hartsat on kyllä pop, kun renkaat on niin leveät ja ilmakennopyörät ei poksahtele. Mä olen lähinnä työnnellyt leveillä poluilla jne, mutta mies ryskyttää ihan pieniä ja kapeitakin polkuja, ja vauva tykkää =) Kolmipyöräset on hankalammat (tai no, mulla ei ole mihin verrata, mutta näin olen ymmärtänyt) busseissa, kaupan ovista kulkiessa jne, koska ovat sen verran pidemmät. Koirankin kanssa on helppo kävellä kadulla, kun edessä on vaan se yks pyörä. Niin ja alamäissä käsijarru on ehdoton!

Eli...suosittelen!

t. Pampula
 
Ystävälläni on hartan skaterit (olikohan x malli) Meinasin itsekin ostaa samanlaiset, mutta sitten huomasin, että vievät aika paljon enemmän tilaa pituussuunnassa. Siis esim. bussissa eivät mahdu hyvin ja on hankala kulkea rappusia alas (siis missä on sellainen ratas liuska)Muuten ovat olleet kuulemma hyvät ja suosittelee=) Itse en enää harkitse ostamista.
 
Bee
Meillä on ollut vajaan vuoden käytössä hartanin skater x. Aivan mahtavat, ostaisin samat vielä uudestaankin. Kolmipyöräiset on niin näppärät, kääntyvät joustavasti ja juoksulenkillä käynti sujuu. Talvellakin loistavat leveiden renkaiden ansiosta, huonosti auratuissa paikoissa helppo nostaa eturenkaan varaan ja työnnellä railot pelkästään sillä. Porrasliuskoissa ajokin sujuu ihan hyvin. Bussia en käytä, joten siitä puolesta en tiedä. No ei kai se niin kriittisesti pidempi ole etteikö onnistuisi. Meidän auton pieneen takaluukkuun menevät hyvin...
 
meillä oli Hartan profi S yhdistelmät pojalla ja oikeen harmittaa kun jouduttiin nyt myymään ne pois vuoden käytön jälkeen kun piti ostaa tilalle kaksostenrattaat kun pikku2nen tule 1v4kk ikäerolla!!

eli vain positiivista kokemusta!! Monet valittelee että joissain merkeissä renkaita saa olla koko ajan täyttelee yms mutta meillä ei renkaat puhjennu kertakaan eikä oston jälkeen niitä vuoden aikana tarvinnu muutenkaan koskaan täyttää!!!
kankaat oli kestävät ja helppohoitoiset,mutenkin näppärät kärrit!!

Nyt meille tulee Emmaljungan Twin Cerox kaksostenrattaat ja saas nähdä oonko niihin tyytyväinen vuoden päästä kuten olin hartaneihin!! ;)
 
JIS76
Meillä on Hartanin yhdistelmät (mallia en muista)
Musta ne on todella hyvät,helpot käyttää kun oppii.Aika isot ne on,mutta hyvin mahtuu meijänkin jöllikkä niihin.
Ja vielä ne on mun mielestä tosi kauniita!
 
Meillä Hartan yhdistelmävaunut. Ovat kestäneet hyvin, vaikka ollaan rämmitty niiden kanssa metsässä, kyntöpellolla, lumessa jne. Helpot laittaa auton peräluukkuun, koska ei tarvitse irrottaa renkaita tai koppaa. Ainoa negatiivinen asia on ollut kangas. Teimme väärän kuosivalinnan ja aurinko on virttänyt kankaan, joten jälleenmyyntiarvosta ei tietoa. Teknisesti toimivat, mutta nyt rumat. maksoivat 2,5 vuotta sitten n.4000mk. Emmaljungat ovat hiemen tukevamman oloiset ja sisältää esim. kiinteän hyttysverkon, mutta vaikeammat kasata. vertaile.
 

Yhteistyössä