Kokemuksia haberkornin tai firkonin yhdistelmävaunuista? Entä millanen hyvä turvakaukalo vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Talvicci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Talvicci

Aktiivinen jäsen
19.04.2007
2 602
0
36
Netistä löytyy yhtä sun toista ja on tosi hankala päättää mikä olis hyvä :kieh:

Kaipailisinki vinkkejä muilta etenki noitten turvakaukaloitten suhteen :wave:
Mietinnässä ollu myös semmosen kaukalon/istuimen hankkiminen johon vauva sopisi kauemmankin aikaa mutta onko hyvä vauvalle?
Onko tarpeeks tukeva niin pienelle vai onko vain parempi että hankkii kaukalon ja sitten ku kasvaa ulos siitä niin sitten isomman?

Lisäks oon kattellu noita haberkornin (comfort xl) ja firkonin(f4 ja f7) yhdistelmiä ja niistä myös kaipailisin käyttökokemuksia :wave:

Kaverillani on firkonin sellaiset missä on kaksi atupyörää vierekkän edessä "kolmipyöräinen", ja asuvat tuolla aika syrjällä, missä on ihan maastoa ja ei ole jalkakäytäviä, ns. maalla.. Sanoi, että jos olisi perehtynyt vähän paremmin vaunujen tarjontaan olisi joku muu malli ollut heille parempi..
Mutta hän sanoi, että kaupungissa liikkuvalle, varmasti kohtuullisen hintaiset ja hyvät vaunut..

Mä olen itse miehen kanssa puhunut että meille aikanaan, jos meille lapsi suodaan, niin ostetaan Emmaljungan edge duot, ja ne sovitettiin myös meidän uuteen autoon, joka siis tilattu testaamisen jälkeen.. Kun mä olin ihan varma ettei ne siihen autoon mahdu.. Ja siis koska haluamani vaunut mahtui siihen autoon, auto tilattiin (golf variant, toisena vaihtoehtona oli skoda octavia combi)..
Ja jos lapsi sitten tuleekin, niin autoa ei tarvitse välttämättä vaihtaa...

Yhteistyössä