Hei!
Piti alkaa täältä kyselee, jos jollain olisi edes samansuuntaisia kokemuksia Fotonetin palveluista kuin meillä...
Eli teimme netissä joulukorttitilauksen ohjeiden mukaisesti. Otimme siis lapsistamme joulukuvat ja teetimme ne. Tänään sitten kuvat tulivat postissa... Ja järkytys ja pettymys oli suuri!
Kuvat oli aivan väärin rajattuja, huonosti leikattuja ja muutenkin aivan ala-arvoisia! Lasten päät oli "poikki", tonttulakista näkyi vaan valkoinen resori, "yhteiskuvasta" puuttui reunimmaisesta lapsesta puolet, tekstit oli missä sattuu ja osa puuttui... jne. Tätä luokkaa siis. Yritin koko päivän soittaa Fotonetin palvelunumeroon.
Vastauksena aina sama: "Soitit juuri Fotonetin palvelunumeroon... Et juuri nyt päässyt läpi, mutta yritä myöhemmin uudelleen..." Voi että ärsyttää!! Mieheni laittoi sähköpostilla palautetta heille. (Mieheni siksi, että hänen nimellään tilaus oli.) Ei mitään vastausta.
Ja tiedättekö; tämä ei ollut ensimmäinen kerta, vaan vuosi sitten sama juttu. Silloin mieheni kaksi kertaa soitti ja huomautti asiasta, oli siis aikaisemmin sovittu, että korjaavat tilanteen ja lähettävät uudet kuvat. Ei ole näkynyt kuvia! Olisi silloin pitänyt vaan olla tiukkana ja perätä aina niitä kuvia, ei jaksettu... Tekis niin mieli jo soittaa kuluttaja-asiamiehelle ja kysyä asiasta!!
Mutta siis, onko jollain kyseisestä firmasta (tai muista?!) samoja kokemuksia? Jos on, niin miten asiat ovat ratkenneet?! Mitä pitäisi tehdä, kun firmassa ei kukaan vastaa???
Piti alkaa täältä kyselee, jos jollain olisi edes samansuuntaisia kokemuksia Fotonetin palveluista kuin meillä...
Eli teimme netissä joulukorttitilauksen ohjeiden mukaisesti. Otimme siis lapsistamme joulukuvat ja teetimme ne. Tänään sitten kuvat tulivat postissa... Ja järkytys ja pettymys oli suuri!
Kuvat oli aivan väärin rajattuja, huonosti leikattuja ja muutenkin aivan ala-arvoisia! Lasten päät oli "poikki", tonttulakista näkyi vaan valkoinen resori, "yhteiskuvasta" puuttui reunimmaisesta lapsesta puolet, tekstit oli missä sattuu ja osa puuttui... jne. Tätä luokkaa siis. Yritin koko päivän soittaa Fotonetin palvelunumeroon.
Vastauksena aina sama: "Soitit juuri Fotonetin palvelunumeroon... Et juuri nyt päässyt läpi, mutta yritä myöhemmin uudelleen..." Voi että ärsyttää!! Mieheni laittoi sähköpostilla palautetta heille. (Mieheni siksi, että hänen nimellään tilaus oli.) Ei mitään vastausta.
Ja tiedättekö; tämä ei ollut ensimmäinen kerta, vaan vuosi sitten sama juttu. Silloin mieheni kaksi kertaa soitti ja huomautti asiasta, oli siis aikaisemmin sovittu, että korjaavat tilanteen ja lähettävät uudet kuvat. Ei ole näkynyt kuvia! Olisi silloin pitänyt vaan olla tiukkana ja perätä aina niitä kuvia, ei jaksettu... Tekis niin mieli jo soittaa kuluttaja-asiamiehelle ja kysyä asiasta!!
Mutta siis, onko jollain kyseisestä firmasta (tai muista?!) samoja kokemuksia? Jos on, niin miten asiat ovat ratkenneet?! Mitä pitäisi tehdä, kun firmassa ei kukaan vastaa???