Kokemuksia Flamingo hotellista + vesipuistosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun täällä on niin "kovasti" kohistu ks paikasta niin laitanpa lusikkani soppaan. Testattiin paikka koko perheen voimin, kaksi aikuista+ kaksi lasta. Eli tässä meidän perheen plussat ja miinukset:

+ vesipuisto kiva, koko perhe viihtyi
+/ - missään vesipuistossa en ole nähnyt niin montaa miestä m:sillaan, pikkasen oli pukukoppien idea hukassa tai sit vaan oli kiva vilauttaa
- joku kehtas pölliä meidän pyyhkeen sillä välillä kun käytiin saunassa
+ henkilökunta ystävällistä (mm saatiin pyyhe pöllityn tilalle...)
+ ladattavat rannekkeet kivat, voi halutessaan syödä/ juoda
+ kivoja leluja lasten altaassa + lämpölamput, tuli ihan hiki ;)

Ja hotellista

+ uudet siistit tilat
+ mahtava aamupala, mm todella hyvää kasvisgratiinia vaihtoehtona pekonille ja nakeille
- kahviautomaatit ja juoma-automaatit olivat rikki suurimman osan aikaa
+ kerroshoitajat olivat tosi ystävällisiä ja mukavia
-hotellissa ei ollut lasten pottia joten käytiin ostamassa lapselle oma tavaratalosta
- tilattua matkasänkyä ei saatu, niitä oli liian vähän koko hotellissa
- ei lainkaan leikkitilaa koko hotellissa. Ostoskeskuksesta löytyy tosin hoplop jos haluaa maksaa 3-10 ?per lapsi, mutta hotellissa itsessään ei ole leikkipaikkaa
-heikompi uninen ei taatusti nuku, Sedun baarista kuuluu bassot kivasti huoneisiin
+ pääsee mukavasti shoppailemaan ja tuomaan tavarat huoneisiin
+ Ilmainen parkkipaikka

Elikäs ihan kiva paikka, tietyt jutut vielä miinusta mutta petraavat varmasti jatkossa. Laittakaa muutkin mielipiteitä.

Kerrotko vielä minkä ikäiset teillä vesipuistossa viihtyivät, eli onko esim. 3-vuotiaalle vesipuistossa kunnolla tekemistä.

Mua vaivaa, ettei missään ole kunnon kuvia paikasta. On siis harkittu kohdetta syyslomaksi. Meillä 3, 6 ja 11-vuotiaat pojat. Ja lisään vielä, että 3 v sukeltelee uiden, eli tuommoisessa paikassa meillä on kaksi täysin vahdittavaa, isoin harrastaa uimista, mutta kaveria kaipaa hänkin.

Meillä on 2v ja 4 v, hyvin pärjättiin. Välillä oltiin lastenaltaassa jossa on mm kaksi pientä liukumäkeä, juuri sopivia tuon ikäisille + sen vieressä iso leveä lastenliukumäki. Isoissa altaissa uitiin yhdessä. Altaita oli hyvin erisyvyisiä esim 95 cm oleva pyöreä allas. Kannattaa jutella valvojien kanssa, he opastivat tosi hyvin erialtaiden erot. Putkissa olevissa liukumäissä ohjeelliset ikärajat olivat muistaakseni 8v ja 10v. Meni itse käytiin siellä la iltana ja silloin oli mukavan rauhallista.

Mua kiinnostaa vain ja ainoastaan yks asia.. onko se täpötäys porukkaa se kylpyläpuoli siis? Itseä ahdistaa serenan ihmistungos ja mieluummin käyn hiljasemmissa kylpylöissä.

Meillä oli perhehuone s-etukorttitarjouksena johon sisältyi kylpylänkäyttö 2.5h, hintaa kertyi rapiat 140? per vrk. Pelkkä vesipuisto 2.5h maksaa 20? per hlö, lapset alle 4v 0?.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua kiinnostaa vain ja ainoastaan yks asia.. onko se täpötäys porukkaa se kylpyläpuoli siis? Itseä ahdistaa serenan ihmistungos ja mieluummin käyn hiljasemmissa kylpylöissä.

Me taktikoitiin ja ajateltiin että lauantai-iltana voisi olla hiljaisempaa klo 19 jälkeen ja niin oli. Varmasti päivällä on tupaten täyttä. Eli silloin kun me oltiin mm lastenaltaassa, niin siellä ei ollut kokoaikana kuin kaksi muuta lasta meidän muksujen lisäksi. Muissakaan altaissa ei ollut ruuhkaa, hyvin mahtui niin porealtaisiin kuin isompiin altaisiin.

Arkisin on hiljaisempaa. Se mikä on täysin pielessä, on ravintolatarjonta. Se olisi alunperinkin pitänyt olla suuremmalla mittakaavalla mietitty. Ainakin viikonloppuisin syömään jonotetaan ja palvelu on huonoa.

Me vietettiin IHANA perheloma tuolla. =)

Hotelli oli siisti ja hyvä (toki kun oli uusi), aamiaisella olisi saanut olla selkeät merkinnät mitkä olivat vähälaktoosisia/gluteenittomia. (eka aamuna nimittäin lihapullat oli gluteenittomia, ja seuraavana aamuna samat pullat ei olleet. :o Henkilokunnalta siis kysyttiin)
Kylplylä oli kans tosi kiva. Meillä on tytöillä 6½-vuotta ikäeroa, joten on haaste aina löytää sellainen paikka, missä molemmat viihtyisivät. Tuo oli kyllä sitä! Olimme siellä sunnuntai-iltana eikä siellä paljon muita ollutkaan! :D
Suosittelen ehdottomasti!

Amarillo oli ainut SUURI pettymys. :/

Meidän töistä yksi (ulkomaalainen) asiakas yöpyi tuolla perheensä kanssa ja he valittivat sitä basson jytkettä rajuin sanoin... Tiedä sitten miten HOTELLISSA voi olla moinen ongelma...!?!?
Oli siinä selittelemistä...

älyttömän hintanen mun mielestä se kylpylä, 20 ? henkilö, tekee aika ison loven kukkaroon jos nelihenkinen perhe lähtee uimaan. mä kyllä tykkäsin paikasta muuten, meillä oli sellanen spa & welness paketti, vkl oltiin. henkilökunta tosi ystävällistä ja huoneet hienot. ja saatiin testattua myös että evakuointi onnistuu mallikkaasti :whistle: ylimpiin kerroksiin ei ravintolan meteli kuulu, meillä oli ihan rauhalliset yöt. kylpylä oli kyllä hieno, ihanat vesiliukumäet, vanhakin nuortui lapsen tasolle :D enkä mä nähny ketään vilauttelijoita, harmi B) mut kaikenkaikkiaan tosi kiva paikka, hintava mut niinhän kaikki uudet paikat on ja varsinki pääkaupunkiseudulla. lasten kanssa ei olla tuolla oltu mut siellä oli ihan pieniäkin kun altaat on lämmitetty.

muoks, aamupala oli loistava, nam :p

Yhteistyössä