Kokemuksia FILOU yhdistelmistä

Pikku pingviinin sivuilla on sellaset FILOU merkkiset yhdistelmät. Onko kellään kokemuksia merkistä ja muusta, eli onko esim. laadukkaat vai hajooko heti kättelyssä? Mä oon yhdet huonot yhdistelmät jo ostanu merkiltään ABC niin en halua toisia huonoja ostaa tilalle. Noilla meidän ABC yhdistelmillä saa heittää vesilintua, kuhan saan uudet ostettua mutta en tiedä minkä merkkiset kannattaa ostaa.
 
maritar
Tuota Filouta ei löydy muualta edes hakukoneilla. Taitaa olla aivan huuhaa merkki. En kyllä uskaltaisi ostaa, jos ei koko merkkiä ole oikeastaan olemassa. Pitäisi ainakin tietää valmistaja ja missäpäin se on. Saakohan edes varaosia jos tarvitsisi.
Itse ostaisin nettikaupasta vain tuotteita, joita tiedän olevan myynnissä tavallisissakin liikkeissä, jotka yleensä pitää huolta
jos tulee jotakin ongelmia juuri tuon kestävyyden kanssa.
 
Saksasta
Nykyäänhän kaikki hintatietoiset tilavaat vaununsa Saksasta. Veikkaisin että pikkuisen vaikeammin onnistuu takuuhuollot ym. korjaukset saksanmaalle kuin tänne Suomeen.. Käsittääkseni suomalaisilla liikkeillä kun ei ole kiinnostusta hoitaa tai korjata Saksasta ostettuja vaunuja.
 

Yhteistyössä