Kokemuksia Espoon rastaspuistosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttaja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttaja?

Vieras
Harkitsemme muuttoa kyseiselle alueelle ja kaipaisin kokemuksia. Olemme lapsiperhe, lapset alle kouluikäisiä. Onko alueella olevat kerrostalot rauhattomia? Me muutamme(jos muutamme) rivitaloon, joten lähinnä kiinnostaisi asuuko noissa kerrostaloissa(kaupungin?) paljon ongelmatapauksia ja vaikuttavatko ongelmat muualle kuin kyseisten talojen sisällä. Eli onko pihat/kadut rauhallisia?
Mitään lintukotoa emme etsi, asumme nyt itsekkin alueella jossa jonkin verran ongelmia.
Ja kaipaisin tietoja lapsiperheiden palveluista(päiväkodit,puistot tm).

Kiitos :)

Sen tarkemmin osaa kerrostaloista sanoa, mutta lapsiperheitä valtavasti. Rastaalan koulu hyvä koulu, lähellä ja turvallinen. Palvelut Suht hyvät ja yhteydet myös. Itse asun omakotitaloalueella ja on todella rauhallinen, uskon että tämä hiem levottomampi mutta kuitenki ihan ok verrattuna esim lepuskiin. Päiväkodeista en osaa sanoa..mutta itse viihdymme todella hyvin

Emme asu just Rastaspuistossa, mutta vieressä Luuvanmäessä. Aivan ihana alue, paljon lapsiperheitä, rauhallinen alue. Hyvät liikenneyhteydet (sanoo meidän koululainen -minä en ole julkisilla liikkunut valovuosiin) ja palvelut lähellä.

Yhteistyössä