Kokemuksia Erätukun North Ice-vaatteista

  • Viestiketjun aloittaja Uutuus
  • Ensimmäinen viesti
Uutuus
Onkos kukaan, koskaan ostanut. Minulle aivan tuntematon, mutta tänään tuli mainos. Lasten vedenpitävä takki/housut-yhdistelmä 79 e.

Kertokaahan,tekeekö mitään tällaisella ?
 
mullakin itsellä ollut muutaman vuoden. En ole sen jälkeen talvella tarvinnut ulkoillessa toppasua, alle vaan saman merkin fleecepoolo ja sellainen fleecetakki(ohut) niin hyvin on tarennut, samoin niillä housuilla. Alle vaan ne fleecevälihousut:) ja on lenkkeilty jopa 15 asteen pakkasessa:)
 
Mullakin on kalvopuku, ja on mun mielestä aivan mahtava hinta-laatusuhde!! -makso muistaakseni aikoinaan 99e ja kylkiäisinä tuli fleeceasu ja pipo+hanskat, ja kaikki on kovassa käytössä. Pitää paremmin vettä kuin urh.liikkeestä ostettu 200e puku! Vielä ei oo mennyt miksikään, vaikka mullakin ollut käytössä varmaan 4-5 vuotta.
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Maniokki:
Mullakin on kalvopuku, ja on mun mielestä aivan mahtava hinta-laatusuhde!! -makso muistaakseni aikoinaan 99e ja kylkiäisinä tuli fleeceasu ja pipo+hanskat, ja kaikki on kovassa käytössä. Pitää paremmin vettä kuin urh.liikkeestä ostettu 200e puku! Vielä ei oo mennyt miksikään, vaikka mullakin ollut käytössä varmaan 4-5 vuotta.
Se on varmaan sitten se sama puku. Toivottavasti sama laatu on säilynyt uudemmissakin.
 
Mulla on tuulipuku ja toppapuku, koot kyllä on ihan mitä sattuu kun mä olen normaalisti M niin tuntuu että North icen S:ki on liian iso. Onhan ne ihan hyviä pukuja mut ei erityisen kauniin mallisia, semmosia säkkimäisiä. Ja tämä sit on vain mun mielipide =)
 
vieras
Jos olet laadukkaampaa kalvopukua kokeillut niin huomaat eron, esim. lenkkiasuna tai eräasuna. Viimeistely, muotoilu, hengittävyys jne. ominaisuudet kertovat mikä tekee hintaeron.
 
no niimpä!
Alkuperäinen kirjoittaja Maniokki:
Mullakin on kalvopuku, ja on mun mielestä aivan mahtava hinta-laatusuhde!! -makso muistaakseni aikoinaan 99e ja kylkiäisinä tuli fleeceasu ja pipo+hanskat, ja kaikki on kovassa käytössä. Pitää paremmin vettä kuin urh.liikkeestä ostettu 200e puku! Vielä ei oo mennyt miksikään, vaikka mullakin ollut käytössä varmaan 4-5 vuotta.
No just joo. Mullakin on urheilukaupasta ostettu melkein 200 euron puku ja arvaa ärsyttikö viimekesänä kun se kaatosateessa pyöräillessä kastui täysin läpimäräksi ja vastaan tuli puna-valkoiseen Airtex-pukuun pukeutunut pyöräilijä joka näytti silmin nähden tyytyväiseltä oloonsa, oli tietysti täysin kuivana. Vähän kävi kateeks.
 
vierailija
Just eilen räntäsateessa pidin liki 20v vanhaa North ice:n kevyttoppatakkia, ja piti yhä veden täysin. Syksyllä ostettu "vedenpitävät" ulkotoppahousut taas eivät pitäneet...
 

Yhteistyössä