Kokemuksia Elixian lapsiparkista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elina"

Vieras
Olen harkinnut liittymistä Elixiaan (Itäkeskus) ja nyt mietityttää, miten lastenhoito kuntokeskuksen mainostamassa lapsiparkissa toimii. Onko siellä yleensä tilaa lapsille, millaista hoito on jne. Kaikki kokemukset olisivat tervetulleita!

ystävä on jyväskylän elixian jäsen, eikä kuulemma toimi ollenkaan hyvin toi parkki. sama lapsi ei saa olla lapsiparkissa kuin kaksi kertaa viikossa JOS lapsiparkkiin mahtuu. paikkaa ei voi varata etukäteen (esim samaan aikaan kuin jumppatunnin) vaan tilaa on jos on...
ystäväni mies on myös asiakkaana kyseisessä puljussa, mutta eivät heidän lapsensa saa silti olla tuota kahta kertaa enempää siellä.

he ovat olleet asiakkaita toimipisteen avajaisista saakka, ja heidän sopimuksessaan lukee, että lapset voi viedä KOSKA tahansa parkkiin. ilmeisesti elixialla on kuitenkin valtaa muuttaa sopimuksiakin kesken kaiken..

[QUOTE="ninni";22305507]niin, eivätkä nuo hoitajat ole mitään koulutettuja lastenhoitajia. jotain kunto-ohjaajia tai muita paikalle kykeneviä.[/QUOTE]

Turussa on todella mukavat ja takuulla osaavat hoitajat. Aina on lapsi mahtunut parkkiin, ei ole jäänyt jumpat väliin ainakaan sen takia. Suosittelen!

Noista pakkoliittymistä, siis toi vuoden pakko juttu, niin niistähän oli juuri juttua, että taitaa tulla muutos tollaisiin hommiin, kun toi ei ole kuluttajaystävällistä. Itse aion ainakin BOIKOTOIDA noita ketjuja, kun ärsyttää tollaiset pakottamiset. Tai tehköön muut miten tykkäävät, mutta itse olen vain ja ainoastaan Motivuksen jäsen niin kauan, kunnes joku muutos tulee noihin muihin.

Omista kokemuksista Espoon Sellossa on jo aikaa, mutta silloin jäin monta kertaa "rannalle" eli lapsi ei mahtunut parkkiin. ja sen kerran kun lapsen sinne sain, tulivat hakemaan noin 10 minuutin päästä pois tunnilta, kun lapsi itki. Kun eivät osanneet eivätkä edes ilmeisesti halunneet lohduttaa. Siellä tyyliin katseltiin piirrettyjä ja siinä se lapsiparkki, hoitajina oli varmaan jotain jumppaohjaajia.
Sen jälkeen sitten työllä ja tuskalla erosin, kun ei siitä mitään iloakaan ollut.

Kiitos vastanneille! Kovin yhteneväistä linjaa ei taida kuntokeskuksilla tässä lapsiparkkiasiassa olla. Täytyy nyt ainakin kunnolla selvittää miten homma toimii, ennenkuin maksaa mitään maksuja. Jos jollain olisi vielä kokemusta nimenomaan Itäkeskuksen Elixiasta, niin mielelläni kuulisin!!

[QUOTE="ninni";22305499]ystävä on jyväskylän elixian jäsen, eikä kuulemma toimi ollenkaan hyvin toi parkki. sama lapsi ei saa olla lapsiparkissa kuin kaksi kertaa viikossa JOS lapsiparkkiin mahtuu. paikkaa ei voi varata etukäteen (esim samaan aikaan kuin jumppatunnin) vaan tilaa on jos on...
ystäväni mies on myös asiakkaana kyseisessä puljussa, mutta eivät heidän lapsensa saa silti olla tuota kahta kertaa enempää siellä.

he ovat olleet asiakkaita toimipisteen avajaisista saakka, ja heidän sopimuksessaan lukee, että lapset voi viedä KOSKA tahansa parkkiin. ilmeisesti elixialla on kuitenkin valtaa muuttaa sopimuksiakin kesken kaiken..[/QUOTE]

Tosi oudot käytännöt tällä elixialla. Olen töissä Finnbodyllä ja meidän parkissa on semmoiset säännöt että sinne saa tuoda vain varauksella. Eli etukäteen varataan joko paikanpäällä tai puhelimitse ja sen jälkeen ei parkkiin auta tulla jos varausta ei ole tehnyt.
Tuosta kun joku oli haettu pois 10min jälkeen niin meillä on semmoinen käytäntö että yleensä n. 10min annetaan huutaa ja sitten mielellään haetaan vanhempi. Se ei todellakaan ole lapsen etu huutaa uudessa ja jännässä paikassa ja hoitajalla on monta muuta hoidettavaa.

Yhteistyössä