Kokemuksia Elisa-viihteestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Siinäpä otsikossa tärkein eli millaisia kokemuksia näistä uusimmista Elisa-viihteen laitteista on? Netin kilpailutus ajankohtaista ja tuplalaajakaistaa enemmän voisi hyötyä tuosta.

Elisa Viihde...täyttä kuraa!
Milloin ei oo signaalia yms. Ja jos tallennat jtn ohjelmaa, menee noin 30 min, ennekuin se löytyy valikosta.
Boxi super hidas, ja jos netti on katki, et näe myöskään töllöä!
Ja netti on usein poikki, joten ohjelmat jotka oot tallentanu ei näykkään.
Itse palautin boxin, ja palasin vanhaan.
Paljon edullisempaa! Videovuokraamonkin leffat pätki, tai ei ladannu ollenkaan..

Idea on hyvä, toteutus ei. Boksi reagoi välillä todella hitaasti, joskus ei ollenkaan jolloin pitää kiskoa virtajohto seinästä (joitain kertoja/vko). Joskus ei signaalia ja kanavalista haluaa kauheasti järjestää itseään uudelleen. Plussaa siitä että tallenteita voi katsoa ja asettaa netissä. Netin kanssa ei ole ollut ongelmia.

Älä hanki Elisa Viihdettä.

Elisa Viihde...täyttä kuraa!
Milloin ei oo signaalia yms. Ja jos tallennat jtn ohjelmaa, menee noin 30 min, ennekuin se löytyy valikosta.
Boxi super hidas, ja jos netti on katki, et näe myöskään töllöä!
Ja netti on usein poikki, joten ohjelmat jotka oot tallentanu ei näykkään.
Itse palautin boxin, ja palasin vanhaan.
Paljon edullisempaa! Videovuokraamonkin leffat pätki, tai ei ladannu ollenkaan..

Täyttä kuraa tuo ylläoleva jokellus. Olen käyttänyt ko palvelua noin kolme ja puoli vuotta, enkä ole joutunut moisten ongelmien kanssa painimaan. En asu Perähikiällä.

Me vedettiin Elisan kaapeli meidän omakotitaloon jo rakennusvaiheessa, ja sen jälkeen (3,5v) meillä on ollut Elisa Viihde käytössä.
Mistään hinnasta en pois vaihtaisi, toimii AINA, on nopea ja varma.

En tiedä sitten onko ADSL-yhteyksissä ingelmia, mutta kotikaapeli toimii pomminvarmasti aina ja joka kerta.

Mielestäni melko turha, koska et saa tallennettua maksukanavia. Tavallinen digiboksi käytössä paljon kätevämpi. Ainoa ongelma on tietysti että harva boksi tarjoaa viittä teraa tallennustilaa. Itse tosin olen pärjännyt loistavasti 320 gigallakin. Elisa Viihteen irtisanoin syksyllä täysin käyttämättömänä palveluna.

Mielestäni melko turha, koska et saa tallennettua maksukanavia. Tavallinen digiboksi käytössä paljon kätevämpi. Ainoa ongelma on tietysti että harva boksi tarjoaa viittä teraa tallennustilaa. Itse tosin olen pärjännyt loistavasti 320 gigallakin. Elisa Viihteen irtisanoin syksyllä täysin käyttämättömänä palveluna.

Minkä merkkiset tavalliset digiboksit mahdollistavat ohjelmien tallenusten ajastamisen etänä esim tabletilla tai älypuhelimella ? Mahdollistavatko ne myös tallenteiden katselun etänä ?

Yhteistyössä