Kokemuksia discshop.fi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuuriMyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli kyllä sovitussa ajassa, mutta paketista paljastui kaksi kertaa väärä DVD. Tilasin erään sarjan toisen tuotantokauden ja sain paketissa ensimmäisen tuotantokauden. Kun tämä sama virhe oli toistunut, päätin, etten tilaa kyseisestä paikasta enää mitään.

Tilasin torstai iltana klo 23 jälkeen boxin ja se oli postilaatikossa maanantaina. Cdon.com:sta kesti kaksi viikkoa toimitus. Pelkkää hyvää on vaan mulla kokemukset sieltä siis! Uskallat tilata.

Mie tilaan paljon tuosta firmasta, ei mitään ongelmia.
On luotettava paikka tilata ja nopea toimitus, aina on tullut oikeat tuotteet.
Kannattaa tietysti katsoa että tuote on varastossa eikä tilapäisesti loppunut, jolloin
tietysti tuote toimitetaan myöhemmin, kun varastoon on tuotteita tullut lisää.

Tekis kovasti mieli ostaa www.discshop.fi- nimisestä nettikaupasta pari dvd:tä :) Onko kenelläkään kokemuksia? Onko turvallinen paikka ostaa, tuleeko ostokset sovitussa ajassa ym...? :)

Tuote tuli viikon myöhässä. BluRay ei kuitenkaan suostunut toimimaan meidän laitteessa. Discshop ohjeisti päivittämään LG:n blurayn ohjelmaversion, mutta ei sekään ei auttanut (muut bluray-levyt toimii laitteessa ok). Pyysin lisäohjeita. Discshopin asiakaspalvelu arveli, että tuotteessa on vikaa ja suosittelevat palauttamaan tuotteen ja lupasivat rahat takaisin. Parin viikon päästä Discshop lähetti saman tuotteen minulle kotiosoitteeseen koska tuote toimi heidän laitteessaan ok. Reklamoin asiasta ja Discshopin toimintamallista, mutta Discshopin mukaan reklamointi on turhaa.

Huono asiakaspalvelukokemus -> tämä asiakassuhde päättyy.

Oli ok siihen saakka, kunnes jostain syystä, mitä pulju ei itsekään tiedä, toimitti tilauksia kahteen kertaan. Nyt, melkein vuosi erehdyksestä, lafka yrittää veloittaa tilauksesta, jota ei ole tehty - on jopa lisännyt viitosen lisää. Epärehellinen yritys

[QUOTE="pettynyt";29509744]Oli ok siihen saakka, kunnes jostain syystä, mitä pulju ei itsekään tiedä, toimitti tilauksia kahteen kertaan. Nyt, melkein vuosi erehdyksestä, lafka yrittää veloittaa tilauksesta, jota ei ole tehty - on jopa lisännyt viitosen lisää. Epärehellinen yritys[/QUOTE]

Vanha ketju, mutta vastaan silti. Et palauttanut tuotetta? Olen tilannut firmasta varmaan toista sataa kertaa, ja kertaalleen on itsellenikin käynyt näin. Palautin tuotteen laskuineen saman tien, ja homma oli sillä selvä.

Vanha ketju, mutta vastaan silti. Et palauttanut tuotetta? Olen tilannut firmasta varmaan toista sataa kertaa, ja kertaalleen on itsellenikin käynyt näin. Palautin tuotteen laskuineen saman tien, ja homma oli sillä selvä.

Mullakin tilaukset kohdentuu sinne, olin aikoinaan jopa platina asiakas tms.
Kertaakaan ei ole ollut ongelmia ja heillä on hyvä valikoima vaikka hinnat eivät nykyään enää ole kaikkein edullisimpia.

[QUOTE="vierailija";29510071]Mullakin tilaukset kohdentuu sinne, olin aikoinaan jopa platina asiakas tms.
Kertaakaan ei ole ollut ongelmia ja heillä on hyvä valikoima vaikka hinnat eivät nykyään enää ole kaikkein edullisimpia.[/QUOTE]

Näin on, itse taidan olla kulta-asiakas tällä hetkellä. Ainoa miinus tulee siitä, että joskus tilatessa tuotteen, joka on varastosta loppu, jää se tilaus roikkumaan vaikka tuote loppuisi lopullisesti tai muuten vaan kestää ikuisuuden. Tälläkin hetkellä mulla on yksi kesällä tilattu tuote, josta kolme viikkoa sitten arvelivat, että kahden viikon sisällä olisi tulossa... Tosin nekin sitten aina selviävät, kun itse kysyy mikä tilanne on.

Kyllä discshop on turvallinen. Ongelma on maksutapa. Et voi maksaa ostostasi netissä vaan he lähettävät paperisen laskun. Jos se unohtuu maksaa, niin tulee kalliit perintäkulut Klarna perintätoimistolta. Kolmen euron elokuva maksaa yht'äkkiä 19,95.

Yhteistyössä