Kokemuksia dienorette e pillereistä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Elikkä sain e pillereitä nimeltä dienorette sillä itsellä on keskivaikea akne. Pillerit määrättiin siis akneen ja kuukautiskipuihin. Oon etsiny netistä kokemuksii näistä mut en oo paljonkaa löytäny ni jos siel on joku jolla on samat pillerit niin voisitteko kertoa mitä muutoksia ootte huomannu ja onko pillerit ollut hyvät? Ja aloitetteko pillerit kuukautisten ekana vuotopäivänä vai missä vaan vaiheessa kiertoa. Itse odottelen viellä menkkojen alkua jolloin voin aloittaa pillerit
 
vierailija
Melko uudet pillerit taitaa olla, kun en ollut itsekään niistä kuullut ennen aloitusta.

Eli siis. Ikäni (35v) olen pillereitä syönyt ihon ja ehkäisyn takia. Kaksi liuskaa nyt syönyt ko. merkki. Sitä ennen reilu vuoden tauko hormonaalisesta ehkäisystä takana, migreeniepäilyn vuoksi. Aloitin ohjeen mukaan ekana vuotopäivänä.

Ensimmäiset kaksi liuskaa oli hiukan hankalia: tipputtelua sekä ihan kunnon vuotopäiviä, rinnat tosi kipeät ja naama ja takapuoli puski isoja hormonifinnejä. Lisäksi oli jatkuvasti ”menkkakipuja” ja pari kertaa kunnon itkupotkuraivareita. Sitten pidin taukoviikon ja nyt kolmannen liuskan kohdalla kaikki ikävät sivuvaikutukset alkavat olla tiessään.

Mieli on tasaantunut, rinnat normaalit ja välivuodot poissa. Ja mikä parasta, iho on alkanut parantua ihan hurjaa vauhtia! Olen siis optimistinen Dienorettejen suhteen ja voin suositella muillekin :)
 
vierailija
Aloitin Dienorette pillerit ehkäisyyn ja lievään akneen. Jo kahdessa viikossa iho alkoi paranemaan ja finnit lähtivät paranemaan. Kohta syönyt ekan liuskan. Rinnat hiukan turvonneet ja pientä mielialan heittelyä. Muut e-pillerit aiemmin eivät ole sopineet.

Suosittelen jos pelkäät e-pillereiden aloitusta aknea peläten, ihoni ei ole ollut näin hyvänä edes tetrasykliiniä syömällä.
 
suosittelija
Olen syönyt jo vuoden Dienorette -pillereitä ja voin kyllä sanoa, ettei ole mitään moittimista. Minulle suositeltiin näitä pillereitä lähinnä kuukautiskipuihin ja ovat auttaneet huomattavasti.
Aloittaessani pillerit, oli turvonneet ja arat rinnat sekä uupumusta. Myöhemmin aloituksen jälkeen ei ole ollut minkäänlaisia sivuvaikutuksia/oireita tähän päivään asti pillereiden takia, joten suosittelen ehdottomasti kyseistä merkkiä!
 
vierailija
minulla samat pillerit ja ainoa haittavaikutus on ollut pillereitten alussa kun menkat alkoivat olivat todella kivuliaat mutta sen jälkeen menkka kipuja ei ole ollu lainkaan myös ruokahalu saattoi väilillä kadota. Aloitin dienorette pillereiden syömisen aknen takia ja on parantunut hyvin ei ole lainkaan enään finnejä pari pientä arpea vielä jäljellä mutta ne haalistuvat päivä päivältä
 

Yhteistyössä