Kokemuksia Dermosilin tuotteista ,lähinnä sekaiholle, kaipailen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Eli jos käytät Dermosilin tuotteita ja sinulla on sekaiho niin mitä sarjaa sieltä suosittelet? Onko joku ihoa heleyttävä tuote huokemmille kohdille? Olen joskus aikanaan työpaikan kautta tilannut ko. tuotteita, mutta aika vähäisellä käyttökokemuksella. Luulin, että niitä ei voi yksityishenkilöt tilata, mutta se olikin väärää tietoa ja ajattelin käydä sieltä jotain tilaamassa.

Niin, voi tilata, pitää vaan vähintään viidellä kympillä...
Mä tykkään ihan sairaasti Fresh Balance sarjasta, etenkin siitä geelivoiteesta.. (Mulla siis myös sekaiho.. )

En tuosta sekaihosta ja sarjoista tiedä, mutta loistava puhdistusvaahto puhdistaa ainakin kuulakärkikynän, johon meidän lapsi on erikoistunut, ihosta tuosta vaan! Ehdoton lapsiperheen tuote!

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Eli jos käytät Dermosilin tuotteita ja sinulla on sekaiho niin mitä sarjaa sieltä suosittelet? Onko joku ihoa heleyttävä tuote huokemmille kohdille? Olen joskus aikanaan työpaikan kautta tilannut ko. tuotteita, mutta aika vähäisellä käyttökokemuksella. Luulin, että niitä ei voi yksityishenkilöt tilata, mutta se olikin väärää tietoa ja ajattelin käydä sieltä jotain tilaamassa.

Tuotevalinnoissa en osaa valitettavasti auttaa. Huomasithan, että tilauksen minimi on 50 ?. :/

Minä löysin oman kasvorasvani sieltä: Aartic Berries. Ei ahdista eikä kiristä. Lähes kaikki muut kokeiltu.

Niin ja tuo 50e tulee kyllä helposti täyteen. Siellä on tosi hyvä miestensarja joka meidän krantulle isännällekin kelpaa. Puhdistusvaahto on hyvä, myös suihkugeelit. Keittiösaippua myös ihan "must".

Minulla on se heidän puhdistusvaahto (vaalean punainen pullo). Rasvoja heidän tuotteinaan vain aurinkorasva ( paras tähän mennessä mitä olen ikinä käyttänyt ) ja käsivoiteet.

Keittiösaippuaa meillä kuluu paaaaljon ja samoin mieto saippua, sillä pesin/pesen meidän pojan kakkapyllyn :D ( voi käyttää jo vauvallekin )

Myös suihkugeeli (itse asiassa kahta erilaista löytyy tälläkin hetkellä )

Ja ripsiväri on mun suosikki

suosittelen kokeilemaan tuotteita. Sopivat useimmiten sellaisillekin joilla on ollut vaikea löytää sopivaa rasvaa /saippuaa. Mielestäni nuo tuotteet ovat myös kohtuu hintaisia.

Yhteistyössä