Kokemuksia Coccinelle merkistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 123456
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

123456

Vieras
Minkä laatuisia on laukut kyseiseltä merkiltä? haussa laadukas laukku. Toisena vaihtoehtona joku design laukku tunnetummalta merkiltä. Mietin vain että jos kyllästyy tuohon laukkuun niin saako tuota myytyä edes vai joutuuko ilmatteeks antamaan? Kandeeko mielummin satsata kalliimpaan mulberryyn tms?

Mulla on pari Coccinellen laukkua ja mielestäni hinta-laatusuhde laukuilla on aivan loistava :) Nahka on laadukasta ja laatua paikkaamassa ei ole brändi-lisää (vrt. yksi mun Miu Miun laukkuni on aivan järkyttävän kulahtaneen näköinen ja siitä ei saisi myymällä takaisin enää edes murto-osaa ovh:sta...) Toki eivät välttämättä saa niinkään kiinnostusta edelleenmyyntiä ajatellen, kuin joku selkeästi luksus-merkki, mutta laadultaan voin kyllä suositella :)

äh...oon nyt kahden vaiheilla. Ostanko nyt tuollaisen coccinelle laukun vai säästänkö jonkun aikaa mulberrryn dorset laukkuun tai sitten olen myös ihastunut Mariannan blogistin givenchyn antigona shopperiin. On samanhintainen kuin dorset. On tää vaikeeta. Myin juuri yhden design laukkuni ja haluisin sen takia uuden. En keräile niitä vaan ihan tarvitsisin mustan arkilaukun. Klassisen.

Yhteistyössä