Kokemuksia Cipralex lääkkeestä..

Löytyykö ks. lääkkeen käyttäjiä?! Mulle suositeltiin sitä yleiseen ahdistuneisuushäiriöön... Mutta en ole vielä aloittanut. Vähän huonoja kokemuksia lääkkeistä... Aikoinaan söin pitkäänkin zoloftia, ja tuntui että se vain huononsi oloa...Sitä eli kuin jossain lasipullossa..ei kokenut iloja, eikä suruja, ei edes rakkautta. Oli vain se möykky rinnan alla koko ajan...

Aiheuttaakohan cipralex samanlaisen tunteettomuudeen?!

MInä söin tuota lääkettä noin 1,5 vuotta paniikkihäiriöön. Alkuun paniikit ja olo muutenkin paheni, mutta sitten oireet hävisi kokonaan! Hyvä lääke,ainakin minulle. Nyt olen ollut 2 viikkoa ilman lääkkeitä...toistaiseksi ainakin voin ihan hyvin. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja riksu77:
MInä söin tuota lääkettä noin 1,5 vuotta paniikkihäiriöön. Alkuun paniikit ja olo muutenkin paheni, mutta sitten oireet hävisi kokonaan! Hyvä lääke,ainakin minulle. Nyt olen ollut 2 viikkoa ilman lääkkeitä...toistaiseksi ainakin voin ihan hyvin. :wave:

Lääkkeen myötäkö oireet paheni alkuun?

Hei! Itse olen käyttänyt kyseistä lääkettä nyt 2 vuotta. Ainoa joka minulle sopii. Paniikit ovat poissa ja mieli tasaisen mukava. Ainoana huonona puolena lääkkeen aloitus...oksetti, maha oli ripulilla, hikoilutti, paniikki paheni, pakokauhua...Mutta oireet menivät ohi noin 2 vkossa. Toinen negatiivinen asia on hieman vaikeutuneet orgasmit. Kestää hieman kauemmin orgasmin saavuttaminen. Mutta kyllä se sieltä tulee ajan kanssa:)

Minua auttoi huomattavasti liikkuminen. Kävin treenaamassa joka aamu, jolloin sivuoireet helpottivat kummasti. Myös mieheni kanssa puhuminen auttoi hurjasti. Kiitos hänelle!:)

Hurjasti tzemppiä sinulle ja kaikille muillekin!

Kuinka kauan teillä meni, ennenkuin cipralex rupesi auttamaan??!! Siis kohensi mielialaa ja lievitti ahdistusta?Alkoiko vaikutus heti tasaisesti...Vai vaihteliko olo, niin että välillä oli hyvä päiviä ja hetkiä, ja sitten saattoi taas ahdistaa ja olla synkempi mieli?
Entä oliko teillä sisäistä levottomuutta, sydämmen tykytystä, tuskaisuutta?

Kauhia määrä kysymyksiä...Kiva jos joku jaksaa muutamalla sanalla vastailla :)

Yhteistyössä