Kokemuksia Baronasta työnantajana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työläinen pian taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työläinen pian taas

Vieras
Onko kukaan ollut Baronan kautta hommissa?

Miten on homma pelannut, tuleeko palkat ajallaan ja oikein? Miten palkkataso, onko samalla tasolla muiden vastaavien kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Mulla ainakin tuli aina palkat ajallaan ja itseasiassa sain baronan kautta parempaa palkkaa mitä olisin talon sisässä saanut :saint:

Kiva kuulla! Mulle on tarjottu työpaikkaa, mutta eivät ottais mua suoraan vaan pitäis mennä Baronan kautta ja mietin just noita palkka-juttuja, että paljokohan vetävät välistä!

Barona ei vedä välistä vaan se firma mihin menet joutuu maksamaan baronalle susta. Mä sain sen takia enemmän palkkaa (huimat 10% koska olin barona yhteyshenkilönä) muuten palkka menee ihan tessin mukaan, kannattaa vielä vaikka yrittää saada korotettua sitä sen palkkataulokon vuosien mukaan, mulla jäi vähän uupumaan 3 vuodesta niin sain silti sen 3 vuoden mukaan. Ainut nega mitä baronasta on sanottavaa on se että ne saattoi luvata 37.5 h viikkoja mutta se ei aina pitänyt paikkaansa, mun kohdalla kyllä piti mutta joidenkin työntekijöiden kohdalla se ei pitänyt paikkaansa, ja yleensä esim sunnuntai vuorot menee ensisijaisesti firman omille työntekijöille.

Yhteistyössä