Kokemuksia Babyland-kestoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkaja

Vieras
Olen tilannut huutonetistä Babyland- kestovaippoja 4kpl ja nyt kokeillut niitä eilen tuolla esikolla ja hyvin toimii. Vauva syntyy kuukauden päästä ja mietin miten toimivat sillä, vaikka pitäisihän niiden kilomäärän rajoissa. Toisaalta sekin mietityttää, kun näyttäisi että takakuminauha voi vähän painaa ihoa... vai olenko laittanut vaan liian tiukalle?
Kiitos kaikille vastanneille! Olisi mukava saada muidenkin kokemuksia, jotta voisi vertailla ja miettiä tilaako isomman satsin noita lisää. Yönkin pysyi kyllä 2v kuivana, joten eivät sillä tavalla mitenkään noloja.

Meillä on niitä käytössä ja hyviä ovat. Ja pesuohjeista huolimatta kestävät 60asteen pesun, mulla niissä kuorissa nimittäin tais lukea jopa että pesu 30 asteessa :o Mutta ei ole vielä valittamisen aihetta ollut. Tai no ehkä se että niitten pitäis olla 3-13kg vaippoja ja vaikka meillä on hyvin pieni vajaa 8kg painava tyttö niin ne on nyt sopivia. En usko että menee mitenkään enää kun typy on 13kg :D

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Meillä on niitä käytössä ja hyviä ovat. Ja pesuohjeista huolimatta kestävät 60asteen pesun, mulla niissä kuorissa nimittäin tais lukea jopa että pesu 30 asteessa :o Mutta ei ole vielä valittamisen aihetta ollut. Tai no ehkä se että niitten pitäis olla 3-13kg vaippoja ja vaikka meillä on hyvin pieni vajaa 8kg painava tyttö niin ne on nyt sopivia. En usko että menee mitenkään enää kun typy on 13kg :D

tuo 30 asteen pesusuositus on yleinen noissa ulkomaalaisissa vaipoissa, niinhän fuzzeissakin lukee vaikka kestävät kyllä sen 60 astetta

Yhteistyössä