Kokemuksia Apteekin omasta raskaustestistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silmu

Vieras
Hei,

minkälaisia kokemuksia teillä on Apteekin omasta raskaustestistä? Onko näyttänyt haaleampaa testiviivaa kuin joku muu testi? Testailin itse peräkkäisinä päivinä PregCheck-liuskoilla ja Apteekin omalla ja Apteekin omassa viiva oli paljon haaleampi kuin PregCheckissä. Ihmetyttää...

Kaipaisin siis kokemuksianne. Oletteko kokeneet Apteekin oma hyvänä vai huonona testinä?

ite oon 3 kertaa käyttänyt apteekin omaa

jälkimmäisestä kierrolla 25/28 ja näytti vaaleaa viivaa ja pari päivää myöhemmin myös vaaleaa viivaa mutta raskaana ollaan.

Ainoan raskauteni olen Apteekin Omalla testannut. Niin selviä punaisia viivoja näytti, että tuloksesta ei voinut erehtyä :D

Satoja testejä oon tehnyt ja aina oikeaa näyttäny eli negaa :(

Mä olen testannut kaikki raskauteni apteekin omilla ja olen tykännyt! Ei varmaan ole ihan herkimmästä päästä, yksi testi näytti mulla joka kk että olin muka raskaana vaikka en tod. ollutkaan sitten!
Muistais vaan sen nimen, oli joku halpis :ashamed:

Ps. Onnea onnea onnea oot raskaana!

Kyllä se Apteekin testi mullakin selvästi vaaleanpunaisen viivan antoi, mutta oli vaan suhteessa haaleampi kuin tuolla PregCheckillä. Ehkäpä niissä on eri herkkyystasot, who knows...

Mulle apteekin oma on muistaakseni aina antanut haamun, välillä jopa tosi haalean, kun ollaan oltu jo kiertopäivissä 30/28 tai jopa pitemmällä. Ja tuolla nukkua tuhisee se eka haamu, 1 v 3 kk ja toinen on masussa rv 28 :) Että mun tapauksessa ne haamut on olleet kuitenkin plussia.
Onnea raskaudestasi! :)