kokemuksia apilanlehti toiminnasta?

  • Viestiketjun aloittaja arggghhh.....
  • Ensimmäinen viesti
arggghhh.....
myy kaikenlaisia astioita netissä.itse sain huomautuslaskun vaikken ole pakettia edes lunastanut.ilmoittanut monta kertaa että ei enää lähetyksiä ja taas eilen posti kiikutti lautaspaketin.vide kun on hattumaista toimintaa.
pitää taas laittaa sähköpostia sinne ettei paketteja kiitos
 
Ite oon varmaan 4 kertaa jo peruuttanut tilauksia mut silti lautasia tulee kokoajan kamalasti. :s Lähetin sinne viimeks sähköpostia että lähettäkää vaan lautasia mutta tästä eteenpäin en aio niitä maksaa koska olen tilaukseni peruuttanut. Silti tuli taas lautanen.
 
argggggghhhh..
kyllä minä tilasin muutaman astiajutun ihan normaalilla hinnalla ja ilmoitin asiallisesti että enää kerää enää ei siis lähetyksiä enää.taas vaan tuli lappu että ois paketti postissa haettavissa.ei jaksa enää sain jo pahimmat kiukut tänne kirjoitettua.
soitin muuten äsken asiakaspalveluun että ei enää paketteja.saa nähdä onko kuukauden päästä taas lähetys.helpotti tänne kiukuttelu
 
marjo.a.nieminem@gmail.com
Tässä muistaakseni kesällä oli sähköpostissa aihe jotta kun täyttää tilauksen niin saa kahden hengen täyden apilanlehti astiaston ilmaiseksi minäkin täytin kupongin hyvässä uskossa vaan eipä ole vieläkään tullut. Olen hyvin pettynyt tyhjiin lupauksiin.
 
tilattu on
Tässä muistaakseni kesällä oli sähköpostissa aihe jotta kun täyttää tilauksen niin saa kahden hengen täyden apilanlehti astiaston ilmaiseksi minäkin täytin kupongin hyvässä uskossa vaan eipä ole vieläkään tullut. Olen hyvin pettynyt tyhjiin lupauksiin.
Itse tilasin noita ja tulivat noin viikon kuluttua tilauksesta. Tosin eräälle toiselle tilattu tuli vasta kuukausia(olikohan 3kk) myöhässä, mutta siihen oli astiat loppuneet ja odottivat uutta erää. Ja peruminenkin onnistui hyvin.
 
vierailija
Minulle toimittivat 1. erän postikulujen hinnalla. Sitten tilasin seuraavan lautasetin, johon kuului lisäastiat kaupanpäällisinä. MUTTA sitä en koskaan saanut. Joku osa puuttui ja kun reklamoin niin peruivat koko tilaukseni yksipuolisesti. Olisin halunnut, että lähettävät tilaukseni ja sen puuttuvan lautasen myöhemmin. Palvelu ja ystävällisyys loppui kuin seinään. En suosittele todellakaan.
 
vierailija
Minulle toimittivat 1. erän postikulujen hinnalla. Sitten tilasin seuraavan lautasetin, johon kuului lisäastiat kaupanpäällisinä. MUTTA sitä en koskaan saanut. Joku osa puuttui ja kun reklamoin niin peruivat koko tilaukseni yksipuolisesti. Olisin halunnut, että lähettävät tilaukseni ja sen puuttuvan lautasen myöhemmin. Palvelu ja ystävällisyys loppui kuin seinään. En suosittele todellakaan.
Itselle käynyt samanlailla, tosi tympeetä palvelua varsinkin jos reklamoi. Voisi kirjottaa jonkun julkisen reklamaation tosta firmasta, niin muuttuisi sävy.
 
vierailija
No höh, onpa ikävä kuulla. Itse tilasin vuosien ajan silloin tällöin erikoistarjouksiin tarttuen erissä kaksikin eri astiastoa ja palvelu pelasi aina ihan moitteettomasti. Ja kun en enää halunnut olla heidän asiakkaansa, kerroin sen eräässä markkinointipuhelussa ja sen jälkeen ei ole minuun oltu yhteydessä. Eli loppuikin asiallisesti.
 
apilanlehti ex asiakas
Itselle käynyt samanlailla, tosi tympeetä palvelua varsinkin jos reklamoi. Voisi kirjottaa jonkun julkisen reklamaation tosta firmasta, niin muuttuisi sävy.
Sähköpostiyhteys ko firmaan katkesi kun ilmoittivat että peruvat tilaukseni. Eivät vastanneet kysymyksiini mm miksi isoa osaa tilausta ei toimitettu ajallaan, jos yksi lautanen oli loppu. Olen todella pettynyt. Kai nuo astiat ei ole minua varten kun niitä ei suostuttu minulle myymään.
 
vierailija
Aivan sama kokemus. Kun annoin palautetta tiedonkulun puutteesta ja puhelinpalvelun lupauksesta toimituksen suhteen niin peruivat tilaukseni. Ilmoittivat perumisen sähköpostilla jonka jälkeen eivät minulle vastanneet enää. En siis kelpaa asiakkaaksi. Jestas. Käsittämätöntä! En suosittele!!!!
 
vierailija
Nostetaanpa keskustelua esiin. Varokaa sekaantumasta tarjouksiin. Jos tulee tarve reklamoida jotain niin on vaikeaa ja palvelualttius loppuu. Edelleen olen suivaantunut kuinka kohtelivat.
 
huonopaikka
Huonoa palvelua. Soittivat tarjosivat astioita ilmoittivat että saisin edullisesti astiaston ym. Puhelimessa ilmoittivat että saisin astiaston ilman korkoa ym. Tilasin astiaston ja he kauppasivat laseja ja tilasin koko setin. Tämän jälkeen postissa tulivat astiastot jonka jälkeen lasku jossa huikea noin 40-50%vuotuinen korko. Ihan älytöntä toimintaa en suosittele.
 
vierailija
Lisäys edelliseen, nyt tuli sähköpostissa ilmoitus, että maksu on kunnossa, monien lähettämieni sähköpostien jälkeen. Ei mitään anteeksipyyntöä, Tyly ilmoitus vain. Kaipaisi hieman ystävällisyyttä.
 
vierailija
Yritimme palautta tutustumispakettia avaamattomana, mutta postissa vaativat palautustunnusta. Peuutimme tilaukset sähköpostilla ja pyysimme palautustunnusta, mutta sitä ei ole kuulunut. Miten pitää toimia?
 
vierailija
Apilanlehden toiminta pitäisi aluehallintoviraston laittaa toimintakieltoon ja selvittää mm laskutus periaate, jos laskusta tulee muistutus niin lisäävät laskulla olleen koron pääomaan eli velasta et pääse koskaan eroon, maksuaika pitenee ja korko on iso. On mm astiastoja joita myydään konepesun kestävinä, mutta eivät kestä konepesua. Lasitteeseen tulee ohuita hiusvikoja ja eivät usko tätä vaikka kuvien kanssa ilmoitat. Lisäksi toiminta on ruotsalaisten omistama. Hinta ja laatusuhde ei vastaa. Ei kaunis astia ole aina hyvä.
 

Yhteistyössä