V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei diggaa egyptistä ei:Vatsatautia monet kovasti ovat tuolta saaneet.
Alkuperäinen kirjoittaja ei diggaa egyptistä ei:kyllä köyhiä on joka maassa.. Mutta mä en henk. koht. enää koskaan matkusta yhteenkään maahan joka ei ole demokraattinen valtio. Mutta jos tuollaiset poliittiset "pikku"seikat ei haittaa niin varmaan on kivaa.
Kannattaa ottaa havrix-rokote. Vatsatautia monet kovasti ovat tuolta saaneet, se vielä menee mutta jos hepatiitin saa niin ei niin hauskaa..
Alkuperäinen kirjoittaja en muista mun nikkiä enää:hyvä että sinä et ole saanut, mutta moni on ja siitä ihan yleisesti tuolla osaa ihmiset varoa. Ei kai se varovaisuus pahasta ole? Tiety ruoka-aineet on riskejä, aina. Afrikkalainen tapa valmistaa ruokaa VOI vähän poiketa meidän tavasta. + moni on herkkävatsainen. Mutta kiva , että sinä et ole.. (huokaus)
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja ei diggaa egyptistä ei:kyllä köyhiä on joka maassa.. Mutta mä en henk. koht. enää koskaan matkusta yhteenkään maahan joka ei ole demokraattinen valtio. Mutta jos tuollaiset poliittiset "pikku"seikat ei haittaa niin varmaan on kivaa.
Kannattaa ottaa havrix-rokote. Vatsatautia monet kovasti ovat tuolta saaneet, se vielä menee mutta jos hepatiitin saa niin ei niin hauskaa..
mikä lomakohde maa on oikeasti demokraattinen ja ei ole sitä ääretöntä köyhyyttä ja rikkautta?
taitaa olla että joka aurinkomatkoilla on samaongelma.