Kokemuksia ähtärin mesikämmenestä?

Onko kenelläkään tämän hetkisiä kokemuksia hotelli mesikämmenestä, ähtäristä? Minkälaiset huoneet ovat "päähotellissa"? Onko siistit ja voiko mennä lasten kanssa (1 ja 5 v).
Muutama vuosi sitten majailimme siipirakennuksessa ja se oli todella nuhruinen ja epäsiisti. Olisi kiva tietää kannattaako lähteä? Olen ehkä hieman liiankin tarkka ja vaativa. Ja eikö se kuulu enää scandic-ketjuun. Kiitos!!
 
Jussi
onhan tuota remontoitu, mutta ei se 70-luvun ankeaa kuvaa hotellista ole muuttanut. Nyhryinen pikku hotelli keskellä korpea jossa saat syödä ylihintaista ruokaa. Itse en hotellista pidä vaikka muuten en ole tarkka luonne. Eläinpuisto taas on mielestäni rakennettu eläimille viityisäksi joka korvaa osittain hotellin puutteita. Jos kesällä olette menossa, niin leirintäalueen mökit ovat mielestäni parempi vaihtoehto kuin mesikämmen
 
vierailija
Keskustelkaa keskenänne, toimittajat eivät välitä teistä. keskustelupalstan vakituiset toimittajat kannattavat vain orjuutta, jossa he tekevät jutut teidän kustannuksellanne. He itse viihtyvät vauva-aikanaan, mutta eivät anna muille rauhaa siihen. he itse saavat hyviä estää toisten hyvän vauva-ajan, mutta iloisina rikollisina saavat rauhassa ulkoiluttaa vauvojaan.

Kannatta keskustella jossakin muualla.
 

Yhteistyössä