Kokemuksia Ab Circle Pro -laitteesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itselläni ollut kyseinen laita reilut kaksi viikkoa melkein päivittäin olen sen kanssa leikkinyt
ja jenkkakahvat ovat hyvää vauhtia katoamassa. Huomaan jo itsekin kuinka vatsani ei enää pömpötä niin paljon kuin ennen ja vyötäröni tuntuu kiinteämmältä. ps. ruokatottumuksiani en ole muuttanut, syön yhtä terveellisesti kuin aina, vaikka joskus sorrun roskaruokaan!

oon miettinyt laitteen ostoa, mutta mietinpä vain, että toimiiko se VAIN jenkkakahvoille? itselläni olis tavoitteena saada pömppömahaa pois ja selvästi näkyvät vatsalihakset olis kans yks mitä oon koittanut saada. ei tahdo perus vatsalihasliikkeet auttaa tarpeeksi niiden saantiin.
onko siis mitään vaikutusta vatsalihaksiin ja vatsaan erityisesti navan alapuolelle/ympärille??

oon omistanu kyseisen laitteen reilut kolme viikkoa ja voin sanoa että tehoaa loistavasti sekä vatsalihaksiin ja alaselän lihaksiin = kiinteyttää selkää ja vatsaa , ja myös reisiä sekä takapuolta :) suosittelen !

Itse olen harkinnut tätä laitetta varmaankin 3 viikkoa. Synnytyksestä 6kk ja maha pömpöttää todella rumasti, ja muutenkin vartalo muuttunut valtavasti raskauden aikana, kun kiloja tuli +20kg.. Painoin tuolloin 80kg, ja nyt 64kg/163cm, eli painoa tippunut hyvin nuista raskauskiloista, vaikka tiputettavaa vielä on, ja kiinteytyä tahtoisin.. jotta mahtuisin omiin vanhoihin farkkuihin ja jotta voisin pukeutua normaalisti ilman että tarvitsis hävetä makkroita.

Joten, kertokaapas kokemuksia? Lähteekö mahan alueelta hyvin "läskit + jenkkikset".. entäs reidet ja sääret, pienentyvätkö? ja peppu? Kiinteyttääkö hyvin? :)

Olen harkinnut laitetta siittä lähtien kun se on tullut tv:seen ja näkynyt mainoksissa :) Oma siskoni on sitä mieltä että se ei varmanakaan toimi,mutta haluaisin ainakin kokeilla :) Onko se toiminut hyvin? Saako sillä vatsalihakset oikeasti?? ja kiinteytyykö reidet? olen harkinnut tätä jo tosi kauan ja olisi tosi kiva kuulla monien muidenkin kokemuksia :

mulla on ollut laite nyt kaksi kuukautta, kesäloman jälkeen opiskelu kaverit kyselivät mihin jenkkakahvat ja pömppömaha on kadonnut ! :) olen laihtunut 15kg kahdessa kuukaudessa ! :):) suosittelen :)

Miten saisin vanhempani uskomaan että tuo laite tehoaa? Ensin en itsekkään uskonut tuota mutta olen nyt ollu sängynpohjalla monta viikkoa keuhkokuumeen takia ja pieni urheilukärpänen on iskenyt minuun ja tietenki olen katsonut ostostvtä ja sitä kautta olen sitten alkanut itse etsimään tietoa tuosta laitteesta ja kun lukaisin tämän sivun läpi olen yllättynyt haluan tuon laitteen ehdottomasti itselleni. Kuten sanottu olen alaikäinen ja vanhempani eivät ole kovin innoissaan tuosta koitan suostutella heitä ostamaan sen minulle synttärilahjaksi... MITEN SAAN VANHEMPANI OSTAMAAN TUON MINULLE?
Yksi asia huolestuttaa minua todella paljon olen urheilullinen itse ja harrastan koripalloa minulla on ollut kuitenkin noin vuosi sitten sellainen polvi "sairaus" kun Osgood-schlatterin tauti .. tauti on kuitenkin jo parantunut urheilukiellon avulla jo mutta mitä teen suositteletteko te ehdottomasti tätä laitetta vai ette?

Nyt hain sen,se on hetkellinen mielijohde,ensin opiskelen,kehotettiin siihen sekä tarkkailemaan tuntoja kropassa,jos kipeytymistä,ei käyttöä.Kannattaa lukea ohjeita jotka löytyy jostain täältä,ei muuta kun yrittämään ensin opiskelua.

Nyt se lähti..liikkeelle,olin jo vaipumassa synkkyyteen,enhän saanut edes liikkeelle koko vekotinta ensin,ei kannata väkisin.Aamulla oli fiilis että nyt ja siitähän se lähti,en ois uskonu,mut siirretään me vuoriaki kun uskotaan.En ollut kuin hetken ja olo tuli semmoseksi kevyen irtonaiseksi,ei niin jäykistelyä kuin ennen aamulla,nyt vaan pitää joka aamu se hetki käyttää tähän ja toivoa ettei naapuri häiriinny,vähän se omissa korvissa metelöi siinä hiljaisuudessa.Nyt alkuun olen tyytyväinen :)

Voi kun tykkään laitteesta ja se on tehonnut minuun...pitäähän se mutta tulla joka asiassa,polviparat päältä eivät oikein kestä,nyt pitää keksiä pehmuste joka siihen auttaa.Mielessä kyllä väikkyy jo,sillä lopettaa en halua.Nyt jäi päivä väliin ja harmittaa.Tänään jatkan omat polvisuojakeksinnöt jaloissa,jos polvet rikkoontuvat ,niin sit on syytä heivata hilavitkutin vähäksi aikaa,mutta en moiti muuten,minulla toimii :)

Yhteistyössä