Kokemuksi kaipailen Rasavillin haalareista?

Meillä aijemmin käytetty vain reiman haalareita joten muista merkeistä ei oo kokemusta ja nyt hakusassa olisi pojille uudet isommat haalarit syksyksi ja talveksi. Rasavillin haalareista olisin kiinnostunut kuulemaan lisää jotka ovat käyttäneet niitä?

*Ovatko kosteussuojattuja?
*Miten ovat kestäneet?
*Vastaavatko ilmoitettua kokoa? (reiman haalarit ovat olleet yhden koon isompia mitä on ilmoitettu)
*Hinta?
*Muuta hyvää/huonoa?

Että tämmöstä...
 
Meillä oli viime talvena esikoisella Rasavilin toppahaalari ja tykkäsin kyllä kovasti!
Lämmin,kestävä (ei mitään käytönjälkiä tullu). Nyt menee kuopukselle ens talveksi ja esikko saa uuden samanmerkkisen =) Hintaahan löytyy mutta meillä tosiaan kaks käyttäjää.Ja löytyyhän niitä alesta vähän halvemmalla.
Itse en satsaa niinkään välikausihaalareihin (koska tykkään käyttää kuriksia jokatapauksessa haalareiden päällä) mutta talvihaalarin on oltava (ainaki täällä pohjosemmassa ku kauppareissutki kestää kävellen 2tuntia) lämmin. Ja koko vastasi ilmoitettua, pojalla oli 98cm ja käytti tuolloin 92-98cm vaatteita. Suosittelen siis! =)
 
vieras
meillä on ollu noi rasavillit käytössä jo kahdeksan vuotta meidän perheessä ja ollaan tykätty kovasti.pitää veden täysin ja tuulen myös mutta päästää lapsen hien hyvin pois eli ei jää haalarin sisään ja näin ollen on hyvin lämmin haalari.meillä käyttäjinä on tällä hetkellä 2,4,7,8 vuotiaat lapset ja isommille eli yli 4 vuotiaille suosittelen ottamaan cordura haalarin.kestää kaksin verroin enemmän kulutusta kuin tavan rasavill haalari.ihnta eroa on corduran ja tavallisen välillä parikymppiä. hintaa haalareilla on 100-150e riippuu haalarin mallista ja onko tuota corduraa ja mikä on koko.ovat kooltaan minusta melko normaalia kokoa.itse olen aina ostanut niin että lapsen pituus +10cm.eli jos lapsi on vaikka 100cm pitkä niin haalarinkoo ois sillon 110cm.näin siinä puvussa on kasvuvara ja leikkimisvara.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä on ollu noi rasavillit käytössä jo kahdeksan vuotta meidän perheessä ja ollaan tykätty kovasti.pitää veden täysin ja tuulen myös mutta päästää lapsen hien hyvin pois eli ei jää haalarin sisään ja näin ollen on hyvin lämmin haalari.meillä käyttäjinä on tällä hetkellä 2,4,7,8 vuotiaat lapset ja isommille eli yli 4 vuotiaille suosittelen ottamaan cordura haalarin.kestää kaksin verroin enemmän kulutusta kuin tavan rasavill haalari.ihnta eroa on corduran ja tavallisen välillä parikymppiä. hintaa haalareilla on 100-150e riippuu haalarin mallista ja onko tuota corduraa ja mikä on koko.ovat kooltaan minusta melko normaalia kokoa.itse olen aina ostanut niin että lapsen pituus +10cm.eli jos lapsi on vaikka 100cm pitkä niin haalarinkoo ois sillon 110cm.näin siinä puvussa on kasvuvara ja leikkimisvara.
Kiitoksia kaikille vastanneille. Meillä käyttäjän ovat syksyllä 1v 6kk.

Missä kaikkialla rasavilliä myydään?
 

Yhteistyössä